فرمانده سپاه کربلای مازندران:

نیازمندان مازندرانی فردا اولین «کمک‌ مومنانه» را دریافت می‌کنند

سردار «محمدحسین بابایی» از آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در مازندران خبر داد و گفت: در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری اولین کمک‌های مومنانه مردم توسط پایگاه‌های مقاومت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۹۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ - 22April 2020

نیازمندان مازندرانی فردا اولین «کمک‌ مومنانه» را دریافت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولیدی لوازم بهداشتی، درمانگاه ناحیه و روند اجرای کمک مومنانه در حوزه‌های مقاومت شهرستان رامسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد اقدامات بسیار چشمگیری در سراسر استان در موضوع رزمایش کمک مومنانه بودیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی بین مردم و مسئولین در استان ایجاد شده، اعلام کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری اولین کمک‌های مومنانه مردم توسط پایگاه‌های مقاومت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

بابایی با اشاره به اینکه برای مرحله بعدی رزمایش ما یک فرصت ۱۵ روزه داریم، اضافه کرد: به فرموده حضرت امام خامنه‌ای امسال یک ماه رمضان به‌یادماندنی را با کمک مجاهدانه مردم و متعهدانه مسئولین رقم خواهیم زد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلای مازندران با تصریح بر اینکه این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در دو ماه ابتدایی شروع ویروس کرونا با همت مومنانه و مجاهدانه مردان و زنان نجیب و شریف استان، بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ایثار به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار