امام جمعه خرم آباد:

رسانه‌ها و فضای مجازی ظرفیتی عظیم برای تقویت فرهنگ همدلی و کمک به نیازمندان است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی ظرفیتی عظیم برای تقویت فرهنگ همدلی و کمک به نیازمندان است، با استفاده از این ظرفیت‌ها باید ارزشها در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۳۹۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ - 23April 2020

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری این رزمایش فرصتی برای تقویت همدلی بین مردم است.

وی افزود: امید است در سایه برگزاری این رزمایش شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیل شدن برخی کسب و کارها به علت شیوع ویروس کرونا، برگزاری رزمایش مواسات فرصتی را فراهم آورده تا با حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع کرونا، بخشی از فشارهای معیشتی از دوش این خانواده‌ها برداشته شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و فضای مجازی ظرفیتی عظیم برای تقویت فرهنگ همدلی و کمک به نیازمندان است، با استفاده از این ظرفیت ها باید ارزش‌ها در جامعه نهادینه شود.

شاهرخی افزود: در زمینه برگزاری این رزمایش می‌تواند از ظرفیت خیرین استفاده شود و اقدامات چشمگیری در حمایت از نیازمندان و تقویت فرهنگ همدلی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار