فرمانده قرارگاه تیپ ۸۳ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

آغاز به کار قرارگاه «مقابله با بحران» تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» از افتتاح قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه به منظور اجرای رزمایش مواسات و همدلی از سوی تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ - 23April 2020

آغاز به کار قرارگاه «مقابله با بحران» تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) / تصاویرحجت‌الاسلام «علی لقمانپور» فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز میلاد امام عصر (عج) و تاکید معظم له بر کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه، قرارگاهی متشکل از گردان‌های تیپ ۸۳ امام جعفر صادق به منظور مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه و اجرای رزمایش مواسات و همدلی از سوی فرماندهی تیپ تشکیل شد.

وی با بیان این نکته که گردان‌های تیپ ۸۳ از همان روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا، در امر ضد عفونی کردن معابر و نقاط مختلف استان قم حضور فعالانه داشته اند، افزود: هدف از راه اندازی قرارگاه، انسجام در خدمات رسانی روحانیون رزمی تبلیغی به قشر‌های مختلف مردم در سطح کشور در هنگام وقوع بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه است.

لقمانپور با اشاره به ساختار قرارگاه عنوان کرد: قرارگاه متشکل از هشت کمیته است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به فعالیت کمیته معیشت و ارزاق با هدف توزیع ارزاق جمع آوری شده در بین نیازمندان اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، از سوی حجت الاسلام منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳، حجت الاسلام علی لقمانپور به عنوان فرمانده قرارگاه بحران و حجت الاسلام سید محمد هاشمی نیز به عنوان جانشین قرارگاه منصوب شدند.

طی روز‌های گذشته، برخی مسئولان از جمله بیژن سلیمانپور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم، حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در استان قم، حجت الاسلام ولدان دبیر ستاد مردمی کریمه اهل بیت (ع) و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم، حجت الاسلام کریم پور امام جمعه شهر قنوات و حاج حسین یکتا رییس بنیاد امام رضایی‌ها از قرارگاه مزبور بازدید کرده و جلساتی نیز در حوزه‌های مختلف بحران برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار