مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید در لرستان

«فریدون کریمی» از برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۳۰۰ شهید در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ - 24April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «فریدون کریمی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در خصوص برنامه‌های کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید در لرستان، اظهار داشت: لرستان بعد از استان‌های گیلان و کرمان، سومین استان میزبان کنگره ملی شهدا خواهد بود.

وی گفت: این کنگره سال آینده در خرم آباد برگزار می‌شود و ۲۱ کمیته در زیر مجموعه دبیرخانه آن تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان بیان داشت: مسئولیت کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش این کنگره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری آن به بسیج هنرمندان واگذار شده و این جلسه با هدف هماهنگی و تبیین برنامه‌های فرهنگی و هنری کمیته برگزار شده است.

کریمی تصریح کرد: برنامه‌های این کمیته در شش حوزه تولید سرود و موسیقی، ساخت فیلم، مستند و انیمیشن، جشنواره تئاتر خیابانی، خوشنویسی و دیوارنگاری، اجرای شب شعر و نمایشگاه‌های هنری و انتشار کتاب تدوین خواهد شد.

وی گفت: قسمت رزمایش برنامه‌های این کمیته نیز مربوط به بخش مردمی این فعالیت‌ها خواهد بود. هنر یک ظرفیت بسیار مهم و راهگشا برای بیان موضوعات مختلف از جمله ایثار و شهادت در سطح جامعه است و ما در کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش این کنگره تمام توان و ظرفیت موجود در استان را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها