مسئول سازمان بسیج ادارات مازندران:

بسیج ادارات مازندران تا مهار کامل ویروس «کرونا» در صحنه حضور دارد

«علی نجفی» گفت: بسیج ادارات مازندران در جبهه مقابله با کرونا پای کار است و تا مهار کامل این ویروس در صحنه حضور دارد.
کد خبر: ۳۹۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ - 23April 2020

بسیج ادارات مازندران تا مهار کامل ویروس «کرونا» در صحنه حضور داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، «علی نجفی» مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان مازندران اظهار داشت: ‌با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر اجرای یک رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بسیج کارمندان مازندران با تمام امکانات برای کمک به نیازمندان وارد عرصه شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما در سازمان اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است، افزود: اقلام نقدی و غیرنقدی همچنان در حال جمع آوری است و در بخش مالی شاهد کمک‌های زیادی از طرف کارمندان ادارات بودیم و همچنین بسیاری از کارمندان با کسری حقوق خود برای کمک به نیازمندان اقدام کردند که همه مبالغ نقدی به شماره حساب مجمع خیرین محرومیت‌زدایی برای تهیه بسته‌های حمایتی واریز می‌شد.

نجفی در ادامه از مشارکت ادارات مازندران در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و اعلام کرد: اداره آب منطقه‌ای مازندران ۱۷۵ میلیون ریال برای تهیه اقلام معیشتی اهدا کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا از کمک ۲۶۰ میلیون ریالی شرکت آب منطقه‌ای هم خبر داد و گفت: ادارات مازندران با قوت در حال تهیه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان هستند.

به گفته نجفی همه بسته‌های حمایتی به پایگاه‌های مقاومت بسیج ارسال می‌شود تا به‌صورت مواسات و عادلانه به نیازمندانی که از قبل شناسایی شدند و در بانک اطلاعاتی پایگاه‌های مقاومت قرار دارند، اهدا شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این سازمان در جبهه سلامت هم اشاره کرد و  افزود:‌ ۲۵ کارگاه تولید لوازم بهداشتی توسط بسیج ادارات راه اندازی که از این میان ۱۵ کارگاه با هماهنگی با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها ایجاد و ۵ کارگاه هم به‌صورت خانگی راه اندازی شد.

به گفته نجفی بیش از ۱۳۰ هزار ماسک بهداشتی توسط کارمندان جهادی تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران در با اشاره به اینکه یکی از کارمندان هم خانه خود را تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی کرد، افزود:‌ بسیج ادارات همچنان در جبهه مقابله با کرونا پای کار است و تا مهار کامل این ویروس در صحنه حضور دارد.

نجفی در پایان با یادآوری اینکه حمایت مالی از خانواده‌های متوفی کرونایی از دیگر اقدامات بسیج کارمندان بود، خاطرنشان کرد:‌ ان شاء الله با همدلی و کمک مردم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم که در دوران کرونا دچار خسارت شدند، را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار