در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان مطرح شد؛

حادثه طبس باعث اثبات حقانیت انقلاب اسلامی در جوامع بین‌المللی شد

در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز شکست آمریکا در طبس آمده است: این حادثه بیش از هر موضوعی مقوله پیمان‌شکنی و بی‌اعتمادی سردمداران کاخ سفید را نشان می‌دهد و باعث اتحاد نیروهای انقلابی و اثبات حقانیت انقلاب اسلامی در جامعه بین‌الملل شد.
کد خبر: ۳۹۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 24April 2020

حادثه طبس باعث اثبات  حقانیت انقلاب اسلامی در جامعه بین الملل شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس لرستان به‌مناسبت فرا رسیدن پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«وَ مَكرُوا مكْراً و مَكَرْنا مكراوهُمْ لا یَشْعرونَ»

در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ با اراده الهی و امدادهای غیبی، عملیات نظامی و حمله تجاوزگرانه نظامیان آمریکایی به طبس که بر اساس طرح ریزی و محاسبات بسیار دقیق همراه با تمرینات جدی و بکارگیری کماندوهای ورزیده، تجهیزات پیشرفته و سامانه‌های مدرن با هدف رها سازی جاسوسان آمریکایی در بند دانشجویان مسلمان پیرو خط امام رقم خورده بود، با شکست مفتضحانه‌ی آمریکا منجرشد.

شکست شیطان بزرگ در این عملیات، حمله سپاه ابرهه به خانه کعبه را در اذهان متبادر می‌کند و مصداقی از آیه شریفه «أَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ» است. این حادثه بزرگ که در متن آن دست یاری خداوند متعال و امدادهای الهی برای حفظ انقلاب اسلامی و ملت ایران آشکار است بیش از هر موضوعی مقوله پیمان‌شکنی، بی‌اعتمادی و خوی استکباری و تجاوزگری سردمداران کاخ سفید را نشان می‌دهد و باعث اتحاد نیروهای انقلابی و ثبت حقانیت انقلاب اسلامی در جامعه بین المللی شد.

با گذشت حدود چهار دهه از ماجرای طبس، به رغم توطئه‌ها، تحریم‌ها  و فتنه آفرینی‌های شیطانی آمریکای جنایتکار، انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران، با اقتدارتر از گذشته به پیشرفت خود برای دستیابی به جایگاه‌های ممتاز جهانی ادامه می‌دهند و خود را به الگویی قدرتمند برای ملل  استقلال طلب، آزادی‌خواه و سلطه ستیز در منطقه و جهان تبدیل کرده است و در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)،  تضعیف  جایگاه منطقه‌ای  و ابرقدرتی آمریکا در صحنه جهانی را رقم زده است.

در پایان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی شهید «محمد منتظر قائم»، فرمانده شجاع و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد و همرزمان وی که در جریان اقدام خیانت بار بنی‌صدر در نابودی اسناد و تجهیزات متجاوزین آمریکایی به فیض عظمای شهادت نائل آمدند، اقتدار و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  در صحنه بین الملل از خداوند باریتعالی خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها