حجت‌الاسلام منتظری:

فضای مجازی دستخوش اغراض شده است

دادستان کل کشور گفت: در کشور این انتظار وجود دارد که از فضای مجازی استفاده بهینه شود؛ اما متاسفانه می‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض شده و به عبارت دقیق‌تر از این فضا حُسن استفاده نمی‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 25April 2020

فضای مجازی دستخوش اغراض شده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در مراسم معارفه معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به نقش و جایگاه فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: فضای مجازی موضوع مهمی است که باید با دقت نظر و حساسیت مسائل آن را پیگیری کرد.

وی افزود: اهمیت این فضا را می‌توان در بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به ساماندهی آن مشاهده کرد.

دادستان کل کشور گفت: قطعاً فضای مجازی کنونی ابزاری است که دشمن از آن حداکثر استفاده را کرده و سعی می‌کند از این طریق بیشترین ضربه را به نظام ما وارد کند.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: خداوند متعال نعمت‌های بی‌شماری را به بشریت اعطا کرده و فضای مجازی هم یکی از این نِعم است، اما متاسفانه بشر نتوانسته است به درستی از این نعمت در مسیر رشد و تعالی و کمال استفاده کند و اکنون از آن به نحو نامناسبی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که از این فضا استفاده بهینه شود، اما متاسفانه می‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض شده و به عبارت دقیق‌تر از این فضا حسن استفاده نمی‌شود.

دادستان کل کشور عنوان کرد: همه تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ساماندهی فضای مجازی داشته اند، نشان می‌دهد که فضای مجازی چقدر اهمیت دارد و البته بیشترین و بلندترین گام‌ها را هم در مسیر ساماندهی این فضا شخص مقام معظم رهبری برداشته اند.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت با موانع و چالش‌هایی مواجه بوده است، اما این‌ها باعث نشده که از مسیر پیشرفت و موفقیت خارج شویم و ان‌شاءالله این حرکت با تلاش خدمتگزاران و دلسوزان نظام ادامه خواهد داشت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های «جاویدنیا» در سمت سرپرستی معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تقدیر و «جواد بابایی» به سمت معاون امور فضای مجازی دادستانی کل معرفی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار