مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری جشن فرهنگی و هنری آنلاین «یک سبد لایو شیرین» در مازندران

«عباس زارع» گفت: هنرمندان مازندرانی در جشن فرهنگی و هنری آنلاین «یک سبد لایو شیرین» که در ایام قرنطینه خانگی در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.
کد خبر: ۳۹۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ - 25April 2020

برگزاری جشن فرهنگی و هنری آنلاین «یک سبد لایو شیرین» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت فضای مجازی در برگزاری محافل آنلاین اظهار داشت: در این جشن آنلاین که در ایام قرنطینه خانگی در مجتمع فرهنگی هنری این اداره کل در ساری برگزار شد، هنرمندان مازندرانی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند که این برنامه به صورت زنده از طریق فضای مجازی برای مردم پخش شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین خاطرنشان ساخت: این برنامه با حضور بیش از 8 هزار بازدیدکننده مواجه شد و به پنج نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه 10 گیگابایت اینترنت همراه رایگان اهدا شد.

زارع با تاکید بر استقبال شایان توجه مردم در اپلیکیشن‌های مختلف فضای مجازی از این ویژه برنامه گفت: با تشویق مردم عزیز بر آن شدیم تا اینگونه برنامه‌های آنلاین و مجازی را تقویت کرده و بیشتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار