سردار رحیمی عنوان کرد؛

انهدام باند‌های اسکیمر و فروش داروی کرونا/ بی‌تفاوتی دستگاه‌ها نسبت به جمع‌آوری معتادان

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری چهار باند اسکیمر خبر داد و گفت: امسال ما در فضای مجازی حالت تهاجمی داریم و اجازه کوچک‌ترین تخلف را در این فضا به متخلفان نمی‌دهیم.
کد خبر: ۳۹۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 26April 2020

انهدام باند‌های اسکیمر و فروش داروی کرونا/ گلایه پلیس از عدم همکاری دستگاه‌ها برای جمع آوری معتادانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه دستگیری متهمان کلاهبردار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار باند اسکیمر علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس فتا توانستند کلاهبرداری کنند.

وی افزود: این باندها کسب و کار سیار داشتند و کارت‌های مردم را می‌گرفتند و اکثر مردم هم کارت‌های خود را می‌دادند و تا به این لحظه ۳۸۰ نفر شاکی داشتند که این افراد بالغ بر چهار میلیارد تومان کلاهبرداری کردند.

سردار رحیمی بیان کرد: اصناف تاکید کرده‌اند که پوزهای بانکی در دسترس مردم باشد و از مردم هم درخواست می‌کنیم که خودشان از دستگاه پوز استفاده کنند.

وی گفت: گروه بعدی یک باند هشت نفره هستند که داروهایی که مرتبط با کرونا است را با قیمت‌های خیلی زیاد در فضای مجازی به فروش می‌رساندند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امسال ما در فضای مجازی یک حالت تهاجمی داریم و اجازه کوچک‌ترین تخلف را در فضای مجازی به متخلفان نمی‌دهیم.

سردار رحیمی همچنین عنوان کرد: علی‌رغم اینکه ناجا وظیفه‌ای برای جمع‌آوری معتادان ندارد، اما آماده‌ایم ظرف ۴۸ ساعت معتادان را جمع‌آوری کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچ دستگاه‌هایی تا به این لحظه‌ای برای جمع‌آوری معتادان متجاهر وظیفه‌ای تقبل نکرده و حتی بهزیستی و شهرداری هم هیچ ظرفیتی را در اختیار پلیس قرار نداده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها