توزیع ۲ هزار بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در بابل

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۲ هزار بسته معیشتی رزمایش «ضیافت همدلی» از محل موقوفات شهرستان بابل تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 26April 2020

توزیع 2 هزار بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در بابلبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، در راستای رزمایش «ضیافت همدلی» از محل اجرای نیات موقوفات شهرستان بابل 2 هزار بسته معیشتی تهیه و از آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بین نیازمندان بابلی توزیع شده است.

حجت الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش ضیافت همدلی که با حضور امام جمعه بابل در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: اوقاف مازندران در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان 12 هزار بسته معیشتی را بین مددجویان استان توزیع کند.

وی افزود: افراد مددجو با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بسیج شناسایی شده و بسته‌های معیشتی در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران رزمایش ضیافت الهی را گامی مهم برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند دانست و تصریح کرد: اوقاف مازندران با بسیج امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه به جبهه محرومیت‌زدایی پیوسته و تلاش می‌کند گامی مهم و اثرگذار بردارد.

حیدری‌جناسمی عنوان کرد: با توجه به بسته بودن درب مساجد و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه باید از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای محرومیت‌زدایی بهره‌گیری کرد که این امر از طریق مراکز افق امامزادگان و رزمایش ضیافت همدلی در حال اجراست.

اجرای مطلوب رزمایش ضیافت همدلی در مازندران

حجت‌الاسلام «حسن روحانی» امام جمعه شهرستان بابل نیز در این مراسم با بیان اینکه در کنار مبارزه با ویروس کرونا باید به فکر درمان معنوی جامعه باشیم، افزود: رزمایشات ضیافت همدلی و کمک مومنانه اقدام ارزشمندی است که فرمان آن از سوی مقام معظم رهبری صادر شده و در استان مازندران به خوبی در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان نباید به نیازمندان سخت بگذرد، خاطرنشان کرد: واقفان خیراندیش چندین سال گذشته اموال خود را برای امور خیریه وقف کردند و ثمرات آن همچنان قابل بهره‌گیری است و برای جامعه خیر و برکت دارد.

امام جمعه بابل تاکید کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه نباید متوقف و در طول سال اجرایی شود.

اجرای رزمایش ضیافت همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان

«حسن برزگر» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل نیز اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی در بابل تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای رزمایش ضیافت همدلی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مرحله نخست اجرای ضیافت همدلی در بابل انجام شده و مرحله دوم آن نیز در هفته دوم ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار