میزبانی «شما» از شاعران ضیافت افطار رهبر انقلاب اسلامی

ویژه‌برنامه «میزبان شما» با حضور شاعران استان‌های مختلف کشور که سال‌های گذشته در ضیافت افطار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشتند، هر شب از شبکه «شما» پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ - 27April 2020

میزبانی «شما» از شاعران ضیافت افطار رهبر انقلاب اسلامیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همه‌ساله و در نیمه ماه مبارک رمضان، اهالی فرهنگ، شعر و هنر از سراسر کشور گرد هم می‌آیند و مهمان رهبر معظم انقلاب در ضیافت افطار ایشان می‌شوند و هر یک در فضایی با نشاط و معنوی به قرائت تازه‌ترین سروده خویش می‌پردازند و ضمن بهره‌گیری از نکته‌ها و بیانات معظم‌له مورد تفقد ایشان قرار می‌گیرند.

امسال و به همین بهانه، برنامه تلویزیونی «میزبان شما» در ۳۰ گفت‌وگوی ۱۵ دقیقه‌ای میزبان شاعران مدعو از استان‌ها و نقاط مختلف کشور در دیدار با رهبری است و با حضور آن‌ها به حال و هوای ضیافت افطار اهالی فرهنگ و شعر و ادب با رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

مرتضی امیری اسفندقه و محمود حبیبی کسبی با شاعران مدعو استانی پیرامون ظرائف ادبی آثار ارائه شده در محضر رهبر معظم انقلاب، گفت‌وگو می‌کنند.

این برنامه به سفارش شبکه «شما» در محل گلزار شهدای غواص حوزه هنری انقلاب اسلامی و در جوار مسجد آیت‌الله خامنه‌ای ضبط شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با تمرکز ویژه بر مناجات‌های ادبی روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کنندگی «میزبان شما» را میثم تربتی طرقبه بر عهده داشته و هر شب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه «شما» پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها