فرمانده هوانیروز کرمانشاه به دفاع‌پرس خبر داد؛

انجام رزمایش خدمت در یادمان شهید شیرودی

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از انجام رژه خدمت همزمان با سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید شیرودی در منطقه یادمان این شهید هوانیروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ - 28April 2020

سرهنگ ستاد خلبان «غلامرضا ضمیری شایان» فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ضمن گرامی‌داشت یاد و راه شهید سرلشکر خلبان شیرودی و همرزمانش در حماسه بازی دراز اظهار داشت: یادمان شهید شیرودی، هرساله میعادگاه عاشقانی است که با حضور در این یادمان، با معارف ایثار و شهادت خلبانان شهید هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت می‌کنند.

وی افزود: امسال تصمیم گرفتیم در هشتم اردیبهشت، همزمان با سالروز شهادت شهید خلبان شیرودی با ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و پخش بسته‌های بهداشتی و احداث ایستگاه سلامت و ارایه خدمات سلامت و بهداشت به مردم منطقه یادمان شهید شیرودی و شهرستان سرپل ذهاب، یاد این شهید عزیز و رابطه مستحکم مردم منطقه با خلبانان هوانیروز ارتش در دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

سرهنگ شایان با بیان اینکه حرکت عظیم راهیان نور، باعث تغذیه فرهنگی و اعتقادی حرکت مصمم انقلاب اسلامی در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب است، افزود: در همه این سال‌ها مردم شریف استان کرمانشاه و منطقه بازی دراز میزبان خوبی برای زائران بودند و از هیچ خدمتی به زائران راهیان نور دریغ نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال و در شرایط متفاوت ایجاد شده در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، پایگاه یکم هوانیروز ارتش در کرمانشاه، وظیفه خود را در خدمت به این مردم شریف تشخیص داده و در سالروز شهادت شهید شیرودی با انجام رزمایش خدمت در روستاهای منطقه بازی دراز و نیز ارائه خدمات متنوع بهداشتی، خدمات بزرگ مردم این منطقه را در خدمت به اسلام و آرمان‌های انقلاب و راهیان نور پاس داشت.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: این پایگاه مثل همیشه، ضمن آمادگی کامل برای ادامه راه شهید شیرودی و دفاع قاطعانه در مقابل هرگونه تجاوز دشمن، با قدرت تمام پرواز‌های خدمت خود را به مردم عزیز ادامه خواهد داد.

انجام رزمایش خدمت در یادمان شهید شیرودی

انجام رزمایش خدمت در یادمان شهید شیرودی

انجام رزمایش خدمت در یادمان شهید شیرودی

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها