زمینه استفاده از فضای مجازی با حضور مسوولان بنیاد حفظ آثار بررسی شد

نشست زمینه استفاده از فضای مجازی و جذب نسل جوان با تولیدات فاخر دیجیتالی با حضور جمعی از مسوولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 28April 2020

زمینه استفاده از فضای مجازی با حضور مسوولان بنیاد حفظ آثار بررسی شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست بررسی نحوه استفاده از ظرفیت­‌های فضای مجازی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سرهنگ حمیدرضا سهیلی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سرهنگ حیدری رئیس فضای مجازی بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از صاحب نظران برگزار شد. در این نشست زمینه­‌های استفاده از  فضای مجازی و جذب نسل جوان با تولیدات فاخر دیجیتالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرهنگ حمیدرضا سهیلی در این نشست بیان داشت: ناگفته‌­های ایثار و شهادت رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با استفاده از هنرهای زیبا  و هنرمندان خوش ذوق جلوه‌های آن دوران را به تصویر بکشد. همین تولیدات در جامعه به ویژه در فضای مجازی که خط مقدمی در دفاع از فرهنگ و هویت ایران اسلامی است ما را در برابر تهدیدات مسلح کرده و نسل جوان را با حال و هوای شهیدان آشنا نماید.

در بخش دیگری از این نشست سرهنگ حیدری افزود: فضای مجازی فرصتی مغتنم است برای رسیدن به فرهنگی که از شهدا برای ما به جا مانده است. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با شناخت از ظرفیت­‌های این فضا و به دور از رنگ‌های دنیایی سعی کرده تا اسوه‌­های ایثار و شهادت را در هر لباسی برای مردم معرفی نماید. حاضر هستیم در این جهاد فی سبیل‌الله با تمام امکانات موجود ارتش جمهوری اسلامی ایران را یاری کنیم و رشادت‌­های رزمندگان اسلام را برای ماندگاری در اذهان و تاریخ ثبت و ضبط نماییم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار