سرهنگ نیک‌نژاد:

شهدای خلبان ناجا از بهترین و زبده‌ترین نیرو‌های ما بودند

فرمانده یگان هوا ناجا گفت: قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای خلبان تمام مبادی ستاد فرماندهی هوا ناجا ضدعفونی شد.
کد خبر: ۳۹۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 28April 2020

شهدای خلبان ناجا از بهترین و زبده‌ترین نیرو‌های ما بودندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد نیک‌نژاد» فرمانده یگان هوا ناجا اظهار داشت: شهید عزیز سرگرد «علی عیدی» از استاد خلبان‌های خبره ما در یگان هوا ناجا بود که به صورت دائم در هر لحظه از شبانه روز در خدمت نیروی انتظامی بود.

وی افزود: در هر شبانه روز که این شهید را برای انجام ماموریت هایش فرا می‌خواندیم وی بدون کوچکترین عذر و بهانه‌ای در ماموریت‌ها حاضر می‌شد و با تلاش خود وظایفی را که برعهده داشت به نحو احسن انجام می‌داد.

سرهنگ نیک نژاد ادامه داد: زمانی که ماموریت اخیر به وی ابلاغ شد او بلافاصله در محل حاضر و به منطقه ماموریتی اعزام و در برگشت دچار سانحه هوایی شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده یگان هوا ناجا با بیان اینکه شهید عیدی متولد شهر کرمانشاه است، بیان داشت: وی از یک خانواده متدین، ولایی و پای کار نظام و دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی متولد و رشد کرد.

وی افزود: زبان من از بیان ویژگی‌ها و خصلت‌های این شهید والامقام قاصر است هر چه درباره او بگوییم کم است خداوند این دو را گلچین کرده و آن‌ها را از ما گرفت.

سرهنگ نیک نژاد با بیان اینکه شهید اسلامی متولد شهرستان تربت حیدریه است، اظهار داشت: وی با تلاش و پشتکاری که داشتند در نیروی انتظامی استخدام شدند و برای سپری کردن دوره‌های آموزش خلبانی به استان اصفهان اعزام شد و پس از آموزش خلبانی به هواپیمایی ناجا مراجعه کرد و با تلاش و جدیت در کارهایش توانست مدرک خلبان یکمی را اخذ کند.

وی افزود: این دو خلبان شهید به دلیل اینکه از نیرو‌های مختصص و کاربلد ما بودند از آن‌ها در این ماموریت استفاده کردیم که متاسفانه در مسیر بازگشت دچار سانحه هوایی شدند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

فرمانده یگان هوا ناجا با اشاره به اینکه قبل از برگزاری مراسم تمام نقاط مدنظر ما در محل ضدعفونی شد، خاطرنشان کرد: از ساعات ابتدایی امروز تحت تدبیر و وجود شرایط کرونایی در کشور، اقدامات پیشگیرانه از قبیل ضدعفونی کردن محل‌های ترددی این مراسم صورت گرفت.

به گفته این مقام انتظامی، پیکر شهدای خلبان برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها