شهیدی که دوستان و همسایگان از او همیشه به نیکی یاد می‌کردند

شهید «بیژن قلی‌نژاد» فردی مهربان، با محبت متدین و باخدا بود و با حسن اخلاقی که داشت، توانست بسیاری را به آرمان‌های انقلابی جذب کند. خوش برخوردی، احترام و تواضع از خصوصیات اخلاقی وی بود، به همین دلیل دوستان همسایگان از وی همیشه به نیکی یاد می‌کردند.
کد خبر: ۳۹۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 30April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، شهید «بیژن قلی‌نژاد» در سال 1336 در شهرستان مراغه دیده به جهان گشود. ایشان در آغوش خانواده‌ای تربیت یافت که به مقدسات دین اسلام ارزش والایی قائل بودند، به طوریکه از همان دوران کودکی با نماز، قرآن و روزه گرفتن مانوس بود.

وی که در سن 7 سالگی وارد تحصیلات ابتدایی شد، فقط توانست تا سوم راهنمائی ادامه تحصیل دهد و با همین سطح از تحصیلات وارد ارتش شد.

قلی‌نژاد به خاطر علاقه وافری که به اسلام و امام عزیز داشت به محض شروع مبارزات انقلابی مردم مسلمان ایران وارد صفوف تظاهرات مردمی شد. شهید بیژن قلی‌نژاد فردی مهربان، با محبت متدین و باخدا بود و با حسن اخلاقی که داشت، توانست بسیاری را به آرمان‌های انقلابی جذب کند. خوش برخوردی، احترام و تواضع از خصوصیات اخلاقی ایشان بود، به همین دلیل دوستان و همسایگان از وی همیشه به نیکی یاد می‌کردند.

همزمان با استخدام در ارتش راهی تهران شد و بعد از چند سال خدمت صادقانه، به قزوین انتقال داده شد. نتیجه ازدواج وی فرزند پسری با نام مهدی بود که همزمان با 2 ساله شدن فرزند، در تاریخ 17 دی‌ماه 65 در کرخه نور در اثر بمباران، لباس پرافتخار شهادت را به تن نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها