سرهنگ وحیدی خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌ دیده از کرونا در آذربایجان‌غربی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌ دیده از کرونا در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 29April 2020

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ آذربایجان‌غربی امروز در حاشیه مراسم اهدا بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کانون پیام‌آوران عاشورا با حمایت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اقدام به جمع‌آوری ۲۵۰ بسته معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان سطح استان کرده بود که با آغاز مراسم و کمک خیران تعداد این بسته‌ها به ۳۰۰ عدد رسید.

وی با بیان اینکه کانون پیام‌آوران عاشورا متشکل از خواهران شهدا بوده و یکی از تشکل‌‌های مردم نهاد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است، افزود: این کانون در زمینه دفاع مقدس فعال بوده و اقدامات فرهنگی بسیاری در این راستا انجام داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات این اداره‌کل برای مبارزه با کرونا ادامه داد: پیش از آغاز نوروز ۴۰ بسته بهداشتی توسط این اداره‌کل تهیه و در بین پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس آشنا به کمک‌های بهداشتی و درمانی برای کمک به کادر درمانی در استان شناشایی شدند، عنوان کرد: ۹۰ درصد این افراد برای کمک به کادر درمانی اعلام آمادگی کردند تا در صورت نیاز در بیمارستان‌ها مشغول به خدمت بشوند.

وی با اشاره به سالگرد آغاز عملیات بیت‌المقدس و اینکه پس از این عملیات قدرت چانه‌زنی ایران در مجامع بین‌المللی بیشتر شد، خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس در چهار مرحله با اهداف استراتژیکی طراحی شد که مراحل آن شامل بیرون راندن نیروهای ارتش عراق به پشت مرزهای بین‌المللی، انهدام نیروهای باقی‌مانده از ارتش عراق در غرب کارون تا خط مرزی و آزادسازی خرمشهر بود و در نهایت این عملیات در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ به آزادسازی خرمشهر انجامید.

وی با اشاره به تلفات دشمن در این عملیات، ادامه داد: در عملیات آزادسازی خرمشهر حدود ۱۶ هزار نیروی عراقی کشته و زخمی شدند و در این عملیات رزمندگان اسلام حدود ۱۷ هزار نفر از نیروهای عراقی را اسیر کردند و در طول مدتی که نیروهای ایرانی در خوزستان با عراق در حال نبرد بودند حدود سه هزار نفر از رزمندگان اسلام به مقام شهادت نائل آمده و حدود ۱۲ هزار نفر نیز مجروح و جانباز شدند و ۴۸۰ دستگاه تانک به غنیمت گرفته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها