استاندار خوزستان:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان باید هر چه سریع‌تر برای افتتاح آماده شود

غلامرضا شریعتی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان باید هر چه سریع‌تر برای افتتاح آماده شود و چنانچه در این زمینه مشکلی باشد، قطعا ورود خواهیم کرد و در جهت رفع آن تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ - 30April 2020

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان باید هر چه سریعتر برای افتتاح آماده شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اولین ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان با تبریک روز معلم، هفته کارگر و روز ملی خلیج‌ فارس، اظهار داشت: امیدوارم در راستای تبیین فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و حماسه که منبعث از ارادت قلبی و درونی انسان است و با معادلات مادی قابل ارزیابی نیست بتوانیم این امور کیفی را برای جوانان و نسل‌های جدید به نحوی مجسم کنیم که گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان را به نسل جدید نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های کادر درمانی ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد، افزود: اکنون کادر پزشکان، پرستار و پیرا پزشکان ایران در این ایام توانستند با رشادت‌های خود به سلامت مردم در این بحران کمک کنند تا کشور نیز استوار و پر افتخار باقی بماند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: کشورهایی که در مسائل مختلف مدعی تکنولوژی هستند و تحریم‌های ظالمانه هم متحمل آنها نیست، در چنین شرایطی دچار بحران و مشکلات جدی شدند اما در کشور ما اگرچه جامعه با سختی و رنج روبه‌رو شد، اما با ایستادگی، برنامه‌ریزی، تلاش و مقاومت مانند کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حافظان کشور بودند، برای حفظ سلامت ایستاده‌اند و وظایف خود را در قبال جامعه انجام دادند.

شریعتی تصریح کرد: در راستای بهره‌برداری از یادمان‌ها و باغ‌ موزه ها برای جوانان مشتاق در استان فعالیت‌های مختلفی انجام شده که اهداف و رشادت‌های شهدا را بتوانند به عنوان الگویی برای نسل‌های جدید معرفی کنند.

وی گفت: برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان با همه توان فعالیت می‌کنیم و از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی که مسئولان در این راستا انجام دادند، نیز تشکر می‌کنیم.

استاندار خوزستان متذکر شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان هم باید هر چه سریعتر برای افتتاح آماده شود و چنانچه در این زمینه مشکلی باشد، قطعا ورود خواهیم کرد و در جهت رفع آن تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها