عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

نقش معلم، هدایتگری، روشنگری و انسان‌سازی است

سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه وظیفه همگان است که به معلمین و فرهنگیان احترام بگذارند؛ گفت: نقش معلم، نقش پیامبران و در واقع هدایتگری، روشنگری و انسان‌سازی است.
کد خبر: ۳۹۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 01May 2020

نقش معلم، هدایتگری، روشنگری و انسان‌سازی استبه گزاش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مناسبت دوازدهم اردیبهشت روز معلم در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرام  پیامی صادر کرد. 

متن پیام عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یه این شرح است:

نقش معلم، نقش پیامبران است، نقش هدایتگری، روشنگری و انسان‌سازی است؛ بر همین اساس معلمین رسالت بزرگی در جامعه بشری به عهده دارند؛ و این وظیفه همگان است که به معلمین و فرهنگیان عزیز احترام بگذارند.

اگر امروز جامعه ما در سراسر کشور و به خصوص در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل جامعه فرهیخته‌ای است، اگر متخصصین خوبی داریم، اگر در حوزه تولید و سازندگی کشور موفق هستیم، این موفقیت، پیشرفت و دستاورد‌ها مرهون تلاش فرهنگیان در مسیر تعلیم و تربیت است. نتیجه مجاهدت‌های معلمین و فرهنگیان را می‌توانیم در حوزه اجتماعی کشور و به خصوص در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مشاهده کنیم.

بسیار خرسند هستیم که مردان و زنان مومن و نجیب در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در تمام عرصه‌ها و به خصوص در زمینه اجتماعی فعال هستند؛ لذا این افتخارات است که به واسطه زحمات و تلاش‌های معلمین و فرهنگیان عزیز به ارمغان آمده است؛ باید قدردان این قشر فداکار باشیم.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار