مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

مسابقه کتابخوانی اثر ادبی تازه منتشر شده «فروردین 61» در دزفول

سرهنگ «بهزاد جولایی» گفت: با توجه به بحران کرونا و ساعات طولانی خانه‌نشینی مردم در منازل و جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به خصوص در حوزه دفاع مقدس اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در خصوص اثر تازه منتشر شده این مرکز به نام «فروردین 61» کردیم.
کد خبر: ۳۹۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 02May 2020

مسابقه کتابخوانی اثر ادبی تازه منتشر شده «فروردین 61» در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز پس از خبر چاپ کتاب «فروردین 61» در واحد ادبیات و انتشارات این مرکز اظهار داشت: با توجه به بحران کرونا و ساعات طولانی خانه‌نشینی مردم در منازل و جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی حوزه ادبی دفاع مقدس کردیم.

وی افزود: در این فراخوان ادبی از شهروندان دزفولی خواستیم که ضمن تهیه کتاب تازه منتشر شده «فروردین 61» از تاریخ 6 اردیبهشت تا 4 خرداد در این مسابقه شرکت کنند ضمن اینکه برای 5 نفر برگزیده در این مسابقه کتابخوانی نیز جوایز نفیسی در نظر گرفته‌ایم.

جولایی گفت: کتاب تازه منتشر شده «فروردین 61» با نویسندگی «نجمه فرهاد‌نژاد» که با همت مدیریت ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و زحمات جهادی واحد ادبیات و انتشارات مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، کاری است از گروه روایتگران دزفول که توسط انتشارات «سرزمین نور» عرضه شده است.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول متذکر شد: این اثر که برای محتوای مسابقه مدنظر لحاظ شده با مقدمه «محمدرضا سنگری» همراه شده و به زندگینامه و خاطرات شهید «حسین بیدخ» پرداخته و در آن خانواده و همرزمان شهید از خصوصیات بارز این شهید دزفولی روایت‌های تازه‌ای بیان کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار