در آستانه چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس؛

چهارمین دوره جشنواره ملی فانوس برگزار می‌شود

فراخوان چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 03May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، فراخوان چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، موضوعات این جشنواره را رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ضرورت ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبار ستیزی و دستاوردهای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تأثیرپذیری آن از دفاع‌مقدس، جوانان و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای سال‌های حماسه و ایثار و معرفی الگوهای عملی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به جامعه تشکیل می‌دهد.

موضوعات جشنواره فانوس نیز شامل شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران عزیز، مدافعان وطن، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی و خانواده‌های معظم ایثارگران می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، رادیویی، بخش آزاد و بخش ویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در تبریز - دروازه تهران- تقاطع سردار شهید حمید باکری(هتل مرمر سابق)- انتهای خیابان استاد معین- به صندوق پستی 4465 - 51385 ارسال کنند.

آثار تولیدی باید مربوط به سال‌های 98 و 99 باشد و به طور طبیعی آثاری که در دوره‌های قبلی جشنواره ارائه شده، مجاز به شرکت در این دوره نخواهد بود. مهلت ارسال آثار تا 30 اردیبهشت 1399 بوده و آثار ارسالی هنرمندان استان آذربایجان‌شرقی ابتدا توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سایت رسمی جشنواره فانوس ثبت و سپس به دبیرخانه مرکزی فرستاده خواهد شد.

آئین اختتامیه این جشنواره در مهرماه 1399 در شهر شیراز با معرفی افراد برگزیده و اهدای جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها