تقدیر بسیج دانش‌آموزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای صدور پیام روز معلم

سازمان بسیج دانش‌آموزی در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: زمانی که فرهنگیان صاحبان دانایی در روز خودشان از طرف بالاترین مقام معنوی و الهی جهان اسلام مورد عنایت قرار می‌گیرند، تمام خستگی‌ها و تألمات ناشی از هر گونه سختی‌ها و مرارت‌ها برایشان قابل تحمل بوده و با شکوه‌ترین اتفاق عمرشان محسوب و روحیه فعالیت‌های آموزش، پرورشی و پژوهشی آنان چندین برابر می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 03May 2020

تقدیر بسیج دانش‌آموزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای صدور پیام روز معلمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سازمان بسیج دانش‌آموزی با صدور پیام از رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسب صدور پیام روز معلم و تأکید بر اهمیت نقش معلم تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام که برای محضر مقام معظم رهبری است، بدین شرح زیر است:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مد ظله العالی»

سلام علیکم؛

زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی؛ از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی(حافظ شیرازی)

باری دیگر الطاف روح گستر رهبر بزرگوارمان موجبات سرافرازی بس با شکوه و مجلل فرهیختگان و مدافعان علم و معرفت، آن چشمه‌های فیاض و فروزان که تمام همّ و غمّ و عمر گرامی خود را در جهت شکوهمند کردن آینده میهن عزیزمان ایران صرف کردند را فراهم کرد.

زمانی که فرهنگیان صاحبان دانایی در روز خود شان از طرف بالا ترین مقام معنوی و الهی جهان اسلام مورد عنایت قرار می‌گیرند، تمام خستگی‌ها و تألمات ناشی از هر گونه سختی‌ها و مرارت‌ها برایشان قابل تحمل بوده و با شکوه‌ترین اتفاق عمرشان محسوب و روحیه فعالیت‌های آموزش، پرورشی و پژوهشی آنان چندین برابر می‌گردد.

امید داریم تک تک کلمات گهر بارتان در پیام سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم که مورد انتظار جامعه اسلامی است در بدنه ی آموزش و پرورش و تمامی محیط های آموزشی کشور و البته در جهان اسلام عملی و در نهایت با شکل گیری یک جامعه عادلانه و آرمانی، این ثروت های انبوه دانش آموزی و فرهنگی به ارزشمندترین ثروت کشورمان، ایران تبدیل گردد.

سازمان بسیج دانش‌آموزی و دانش‌آموزان بسیجی نیز برحسب و ظیفه، از بذل کریمانه در امید بخشی حضرت عالی نسبت به آحاد علم ودانش، کمال تشکر و قدردانی را نثار می‌نمایند. باشد که سعادت مریدی واقعی و پیروی از نصایح‌تان را داشته باشیم ان‌شاءالله.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها