نماینده ولی فقیه در مازندران:

پرتاب ماهواره نور توسط سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید

آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» با اشاره به نقش علمی و فناوری سپاه گفت:‌ پرتاب ماهواره نور توسط سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۳۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ - 04May 2020

پرتاب ماهواره نور توسط سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت خدیجه کبری (س)، با اعلام اینکه من به سپاه افتخار می‌کنم، اظهار داشت: نقش سپاه در عرصه‌های دفاعی و نظامی که برجسته‌ترین آن انهدام پایگاه نظامی عین الاسد بود، بی‌نظیر است.

محمدی لائینی با اشاره به نقش علمی و فناوری سپاه افزود:‌ پرتاب ماهواره نور توسط سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به نقش خدماتی و اجتماعی هم اشاره و اضافه کرد:‌ حضور بسیار جانانه سپاه در مدیریت مهار کرونا و همچنین رزمایش کمک مومنانه چشمگیر بود که جای قدردانی دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه دارای هیئت امناء بود، تصریح کرد: ‌اما مسئولیت سنگین سپاه در اجرایی و عملیاتی کردن رزمایش قابل توجه است.

به گفته امام جمعه ساری تلاش گسترده فرماندهان سپاه نواحی برای اجرای رزمایش کمک مومنانه بی‌نظیر بود.

محمدی لائینی با اعلام رضایتمندی از اقدامات سپاه کربلا در این دو ماه اخیر خاطرنشان کرد:‌ همدلی بسیار خوبی بین همه دستگاه‌ها شکل گرفت و رزمایش به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار