فرمانده ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

معلمان مهمترین و موثر‌ترین قشر برای تعلیم و تربیت هستند

«سرهنگ شهابی» گفت: معلمان مهمترین، موثر‌ترین قشر برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند که باید به طور ویژه به آن‌ها توجه شود.
کد خبر: ۳۹۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 04May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سرهنگ شهابی» فرمانده ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر به مناسبت هفته معلم در دیدار با سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار داشت: معلمان از موثرترین اقشار برای رسیدن به جامعه ای متمدن هستند.

وی ضمن تاکید بر ارزش و جایگاه تعلیم و تربیت در رسیدن به جامعه‌ی متمدن، سالم و پیشرفته گفت: معلمان مهمترین، موثر‌ترین قشر برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند که باید به طور ویژه به آن‌ها توجه شود.

سرهنگ شهابی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه‌ی فرهنگیان در آموزش و پرورش نسل آینده، تلاش‌های آن‌ها در آموزش دانش آموزان در ایام شیوع بیماری کرونا را ارزشمند شمرد و افزود: ناحیه‌ی مقاومت بسیج شهرستان همانند گذشته آمادگی دارد تا در زمینه‌های گوناگون با مدیریت آموزش و پرورش همکاری‌های موثری داشته باشد.

در این دیدار سرهنگ شهابی به همراه محسن سعادت نیا مسئول مسئول کانون بسیج فرهنگیان و سجاد جوکار فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده با سرپرست و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بوشهر دیدار نموده و ضمن تقدیم شاخه‌های گل هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار