فرمانده سپاه کربلای مازندران:

امروز سپاه در جبهه دفاع از سلامت مردم نقش آفرینی می‌کند

سردار محمدحسین بابایی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در جبهه دفاع از مظلومین و مقاومت گفت: سپاه امروزه در جبهه دفاع از سلامت مردم مشغول فعالیت است.
کد خبر: ۳۹۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 04May 2020

امروز سپاه در جبهه دفاع از سلامت مردم مشغول استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در آئین  تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان کشور از پیشتازی بسیج مازندران در کمک به کادر درمانی تقدیر کرد، اظهار داشت: حضور گروه‌های جهادی برای مهار کرونا حضوری بسیار قوی و چشمگیر بود.

بابایی در این آئین به فلسفه تشکیل اشاره کرد و گفت: سپاه با تمام وجود از اسلام و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سپاه در همه جبهه‌های فرهنگی، سیاسی، جهاد اقتصادی، علمی دستاورد‌های مهمی داشت، افزود:‌ دستاورد‌های سپاه باعث غیظ و غضب دشمنان شد.

بابایی در ادامه از نقش آفرینی سپاه در جبهه دفاع از مظلومین و مقاومت هم گفت و اضافه کرد: سپاه امروزه در جبهه دفاع از سلامت مردم مشغول فعالیت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حضور روحانیت در سپاه اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به اینکه نقش روحانیت در دفاع مقدس چشمگیر بود امروز هم نمی‌توان سپاه را بدون حضور روحانیت تصور کرد.

بابایی در ادامه از حضور مومنانه جهاگردان بسیجی در تبدیل کردن تهدید به فرصت گفت:‌ با هدایت رهبر معظم انقلاب و حرکت مردمی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، در مازندران بسیار عالی بود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه وزارت بهداشت و درمان کشور از پیشتازی بسیج مازندران در کمک به کادر درمانی تقدیر کرد، افزود: حضور گروه‌های جهادی برای مهار کرونا حضوری بسیار قوی و چشمگیر بود.

بابایی در ادامه از تولید و توزیع شش میلیون قطعه انواع لوازم پزشکی توسط جهارگران بسیجی خبر داد و اضافه کرد: شش میلیون لیتر مواد ضدعفونی دست و سطوح هم تولید و بین مردم و کادر درمانی توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه همچنان در ماه رمضان هم تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی ادامه دارد، یادآور شد: ‌سرمایه بزرگ اجتماعی در بحران کرونا در مازندران بوجود آمد و برای شکست این ویروس منحوس مردم پای کار آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار