فرج الله سلحشور:

تلویزیون در مورد تولد و کودکی امام حسین (ع) وحضرت عباس (ع) کار داستانی جدی و مهمی انجام نداده است

اگرسیمای جمهوری اسلامی به مملکت ما مربوط بود، در مورد مناسبتهای مذهبی و ملی و قومی ما فیلم تولید می کرد و آن را به نمایش می گذاشت در حالیکه شما شاهد هستید که تا کنون چنین اتفاقی در تلویزیون نیافتاده است.
کد خبر: ۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹ - 12June 2013

تلویزیون در مورد تولد و کودکی امام حسین (ع) وحضرت عباس (ع) کار داستانی جدی و مهمی انجام نداده است

فرج الله سلحشور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: اکثر برنامه هایی که تلویزیون در مورد تولد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) پخش کرده بیشتربه صورت گزارشی بوده و در بسیاری از موارد هم تلویزیون فقط برنامه های مذهبی را پوشش داده و تا آنجا که من اطلاع دارم تلویزیون در مورد تولد و کودکی امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) کار داستانی جدی و مهمی انجام نداده است.

تهیه کننده و کارگردان "یوسف پیامبر" افزود: کار در مورد ائمه به دو صورت می تواند آغاز شود؛ یا باید دوستان هنرمند طرحی را تهیه کنند و آن را به تلویزیون ببرند و یا اینکه تلویزیون دوستان هنرمند را دعوت کند و از ایشان بخواهد که در مورد ائمه کار کنند. در مورد اول باید بگویم که این اتفاق بسیار کم می افتد چون تعداد هنرمندان دینی و مذهبی و دلسوز ما که دلبستگی به ائمه داشته باشند ازانگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند و متاسفانه این دوستان کم تعداد نمی توانند همه موضوعات مذهبی و دینی را پوشش دهند. تلویزیون هم اراده قوی و محکمی در مورد تولید این گونه محصولات ندارد، یک تعداد مسئولین دلسوز و مذهبی هم که در تلویزیون وجود دارند به حاشیه رانده شده و در انزوای کامل به سر می برند. شما وقتی به برنامه های تلویزیون نگاه می کنید و اسامی تعدادی از آنها را از نظر می گذرانید متوجه می شوید که همه این برنامه ها توسط یک عده خاص تهیه و تولید شده اند که متاسفانه حضور بچه های مذهبی در بین این افراد بسیار کم رنگ است.

نویسنده و کارگردان "ایوب پیامبر" تصریح کرد: یکی از دلایلی که آقای مجیدی سراغ کودکی پیامبر رفت این بود که می توانست برای این نقش بازیگر انتخاب کند وچهره کودکی پیامبر را نشان دهد، نشان دادن چهره پیامبر در کودکی تا آنجا که من اطلاع دارم از نظر شرعی ایراد ندارد و بچه ای هم که نقش ایشان را بازی می کند چون بچه است وتا پانزده سالگی گناهی به پایش نوشته نمی شود بلامانع است بنابراین همان طور که کودکی پیامبر را می توان نشان داد کودکی امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) را می توان نشان داد و کودکی این دو بزرگوار بستر بسیار مناسبی است برای تولید فیلم ها و سریال های مختلف .

کارگردان "اصحاب کهف" تاکید کرد: متاسفانه باید بگویم که فیلم و سریال سازی این مملکت مال جمهوری اسلامی نیست و ربطی به این مملکت ندارد ، سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مملکت مستقراست و از بودجه عمومی این مملکت ارتزاق می کند اما ربطی به این مملکت ندارد، اگر سیمای جمهوری اسلامی به مملکت ما مربوط بود، در مورد مناسبتهای مذهبی و ملی و قومی ما فیلم تولید می کرد و آن را به نمایش می گذاشت در حالی که شما شاهد هستید که تا کنون چنین اتفاقی در تلویزیون نیافتاده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
0
0
باسلام .روز جانباز و ولادت علمدار و سقای کربلا مبارک باد ..چرا درباره زندگانی علمدار کربلا بیشتر نمی نویسید.
نظر شما
پربیننده ها