به مناسبت سالروز ولادت امام حسن (ع) انجام می‌شود؛

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران از توزیع بیش از هزار بسته کمک معیشتی در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ - 05May 2020

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین ایثارگران به مناسبت ولادت امام حسن (ع)به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر اظهار داشت: طرح رزمایش کمک مومنانه سبب همدلی و احساس تکلیف در جامعه اسلامی شده است و اثرات این همدلی در ماه مبارک رمضان مشهودتر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های‌ استان تهران گفت: در این پویش بنیاد شهرستان‌های استان تهران اقدام به تهیه بیش از هزار بسته کمک معیشتی کرده است که در روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آسیب پذیر و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به روند اجرایی توزیع کمک های معیشتی، تصریح کرد: بنیاد شهرستان‌های استان تهران ۱۵ شهرستان تابع دارد که برخی از شهرستان‌ها جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارند، لذا شناسایی ایثارگران آسیب پذیر و به خصوص آسیب دیده از ویروس کرونا یک فرآیند طولانی و حساس است.

مرتضوی با تاکید بر توزیع مناسب در بین این شهرستان‌ها افزود: بسته‌ها در قالب بن کارت فروشگاه های معتبر و همچنین بسته‌های غذایی تهیه شده است و سعی خواهد شد بتوانیم حداقل برخی از دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی این عزیزان را رفع کنیم.

​انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها