فراخوان مسابقه داستان کوتاه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس

مسابقه داستان کوتاه و داستان کوتاه کوتاه توسط معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ - 05May 2020

فراخوان مسابقه داستان کوتاه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مسابقه داستان کوتاه توسط معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دو بخش داستان کوتاه و داستان کوتاه کوتاه برگزار می شود.

معدنی پور معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شرایط آثار در بخش داستان کوتاه به این صورت است که هر داستان باید حداقل یک هزار و ۵۰۰ و حداکثر پنج هزار کلمه باشد، آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره و مسابقه ای حائز رتبه یا برگزیده باشند و آثار ارسالی قبلا در مجموعه داستان های فردی یا جمعی به صورت کتاب منتشر نشده باشند (انتشار اثر در نشریات محلی شامل محدودیت نمی شود).

همچنین شرایط آثار ارسالی دربخش داستان کوتاه کوتاه شامل این موارد است که هر داستان باید حداکثر ۲۵۰ کلمه باشد، آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره و مسابقه ای حائز رتبه یا برگزیده باشند و آثار ارسالی قبلا در مجموعه داستان های فردی یا جمعی به صورت کتاب منتشر نشده باشند (انتشار اثر در نشریات محلی شامل محدودیت نمی‌شود).

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه داستان کوتاه می‌توانند هر کدام از آثارخود را تا تاریخ ۹۹/۰۲/۳۱ به صورت فایل جداگانه و در قالب word با فونت B nazanin با اندازه‌ی قلم ۱۴ در صفحه A۴ به پست الکترونیکی: mozenashr۸@gmail.com ارائه نمایند.

شرکت در مسابقه، محدودیت سنی ندارد و هر شرکت کننده می تواند برای هر بخش تنها یک داستان کوتاه ارسال کند که مجموعا دو اثر است.

مشخصات صاحب اثر نیز باید در صفحه ای جداگانه به طور کامل شامل نام اثر، نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس استان، شهر و محل سکونت و پست الکترونیک نوشته شود و در صورتی که هر کدام از شرایط الزامی ارسال اثر و مشخصات رعایت نشده باشد، شرکت کننده از دور مسابقه حذف می شود.

معدنی پور ضمن اشاره به اهمیت کتاب و ترویج کتابخوانی گفت: آثار منتخب در هر بخش توسط انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب کتاب‌های جداگانه منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها