مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان:

رسانه‌های متعهد خوزستان در بحران کرونا به یک قرارگاه همدل تبدیل شدند

سجاد بهمئی گفت: در رزمایش کمک مومنانه دیدیم که رسانه‌های متعهد خوزستانی به یک قرارگاه اطلاع رسانی، خدماتی و جهادی همدل تبدیل شدند و در سنگر و جبهه جنگ نرم به خوبی درخشیدند.
کد خبر: ۳۹۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ - 05May 2020

رسانه های متعهد خوزستان در بحران کرونا به یک قرارگاه همدل تبدیل شدند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سروان پاسدار «سجاد بهمئی» مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز در حاشیه مراسم افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در اندیمشک اظهار داشت: حوزه رسانه یکی از حوزه‌های مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و امروزه یکی از ضروریات امور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است.

وی افزود: ما در بحث رسانه احساس نیاز کردیم که این رکن مهم مردمی می‌تواند رسانه انقلابی باشد، رسانه جریان ساز باشد، در حادثه غم‌انگیز شهادت سردار سلیمانی رسانه های ما به رسانه مقاومت تبدیل شدند و در انتخابات سال گذشته نقش رسانه‌ها به رسانه بصیرتی تبدیل شدند، و همچنین در بحران کرونا به رسانه سلامت تبدیل شدند و این چرخه بسیار درست و با رویکرد جهادی، انقلابی است.

مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد: رسانه‌ ما توانسته جایگاه خودش را در جامعه پیدا کند و در مقابل شایعات و دوگانگی‌هایی که رسانه‌های بیگانه ایجاد می‌کنند و از ناتوانی کادر درمان می‌گفتند رسانه‌های ما زحمات و تلاش‌های بی‌پایان کادر درمان را نشان داده و امروز وضعیت غرب نشان داد آن‌هایی که دم از کمبود در ایران می‌زدند، خودشان کمبود‌هایی داشته که از عهده شان نیز خارج است.

بهمئی در پایان گفت: در رزمایش کمک مومنانه دیدیم که رسانه های متعهد خوزستانی به یک قرارگاه اطلاع رسانی، خدماتی و جهادی همدل تبدیل شدند و در سنگر و جبهه جنگ نرم به خوبی درخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها