فرمانده دفاع مقدس در رادیو ایران:

دفاع مقدس الگویی برای مقاومت است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، گفت: مقاومت و وحدت رویه مردم، در دوران دفاع مقدس را در مواجهه با فشارهای اقتصادی با مشکلات اقتصادی امروز که حاصل تحریم هاست، می توان پیوند زد.
کد خبر: ۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲ - 29September 2013

دفاع مقدس الگویی برای مقاومت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار طهماسبی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در برنامه "موج روز" کاری از گروه سیاست رادیو ایران ،  نگاهی به دوران اقتصادی جنگ تحمیلی و دستاوردهای دفاع مقدس داشته و می گوید: هشت سال دفاع مقدس فراز و نشیبی را از جهت دستاوردها برای ملت غیور ایران، رزمندگان و همه مسئولین کشور داشته است.

وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی با غافلگیری روبرو شدیم، ولی تقریباً پس از گذشت یکسال توانستیم، سازمان رزم نیروهای داوطلب، تحت عنوان بسیجیان را برای دفاع از مجموعه کشور و انقلاب خود بوجود آوریم.

سردار طهماسبی درباره دستاوردهای دیگر هشت سال دفاع مقدس گفت: از جمله دستاوردهای دیگر وحدت بود، پس از برکناری بنی صدر، وحدت بسیاری در کشور و در جبهه بوجود آمد. پس از آن بود که شاهد بزرگترین دستاوردها در آزاد سازی محاصره آبادان و خرمشهر و سایر نقاط اشغال شده کشور بودیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سازمان بسیج مستضعفین، دستاورد دیگر را مسئله خودکفایی دانست و گفت: مردم در این دوران آموختند که از بعدهای مختلف چگونه بتوانند خودکفا باشند.

سردار طهماسبی درباره تجربه تحریم در دوران دفاع مقدس در پایان گفت: تحریم های دوران دفاع مقدس باعث شد تا مردم ما ورزیده شوند و تحمل تحریم را داشته باشند و بتوانند با محرومیت ها زندگی کنند.

نظر شما
پربیننده ها