فرمانده انتظامی کردستان:

اقتدار ایران با حرکات کور مزدوران آمریکا خدشه‌دار نخواهد شد

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به شهادت رساندن سه نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان در منطقه دیواندره گفت: اقتدار ایران با حرکات کور مزدوران آمریکا خدشه‌دار نخواهد شد.
کد خبر: ۳۹۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 06May 2020

اقتدار ایران با حرکات کور مزدوران آمریکا خدشه دار نخواهد شدبه گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» ضمن محکوم کردن اقدام ضد انقلاب در به شهادت رساندن سه نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: دشمنان و ضد انقلاب بدانند که این نوع جنایت‌ها، تنها اراده جوانان در پاسداری از نظام و امنیت را مصمم‌تر و قوی‌تر می‌کند.

وی گفت: متاسفانه ضد انقلاب با حمایت کشورهایی که به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند پاسداران انقلاب اسلامی که در تلاش برای حفظ امنیت این آب و خاک هستند را به شهادت رسانده اند.

سردار آزادی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است، گفت: این حرکات مذبوحانه نمی تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند و اینگونه رفتارها بدون پاسخ نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از اعضای گروهک ضدانقلاب به درک واصل شدند،خاطر نشان کرد: دشمنان یقیناً بدانند که نمی‌توانند روحیه انقلابی مردم کردستان را تضعیف کنند، لذا با تقویت وحدت و اتحاد و پشتیبانی از نظام و رهبری، امنیت و آرامش موجود در کشور و استان کردستان را حفظ می کنیم و همانند همیشه اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف پلید و شوم خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها