سردار اشتری مطرح کرد؛

بسیج تمامی امکانات ناجا برای سلامت و امنیت مردم

فرمانده ناجا با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بر بسیج تمامی امکانات این نیرو در راستای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۳۹۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 06May 2020

بسیج تمامی امکانات ناجا برای سلامت و امنیت مردمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار شد، اظهار داشت: یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم که بحمدالله مردم و خدمتگزاران توانستند در حوادث مختلف و اتفاقاتی که رخ داد، خوش بدرخشند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سال 98 چشمگیر بود؛ به‌عنوان نمونه وقوع سیل در فروردین بود که تعداد زیادی از استان‌ها دچار خسارت شدند و امدادرسانی‌ها نشان از وحدت و اراده مردم و مسئولان داشت که با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت. دولت به تنهایی قادر به امدادرسانی نبود و حتما کمک مردمی لازم بود.

سردار اشتری اضافه کرد: یک سری مناسبت‌های تقویمی در کشور وجود دارد، مانند مراسم اربعین امام حسین (ع) که بیش از سه میلیون زائر به کربلا مشرف می شوند و اگر رفت و برگشت این تعداد محاسبه شود حدود شش میلیون تردد در یک مقطع خاص و آن هم در چهار مرز زمینی صورت گرفت و کار بزرگی انجام شد.

فرمانده ناجا با اشاره به موضوع سهمیه‌بندی بنزین در کشور، تصریح کرد: روز اول در کشور شاهد آشوب‌هایی بودیم اما فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آبی روی آتش بود و با یک سخنرانی ایشان در درس خارج فقه، مردم صف‌شان را از فتنه‌گران جدا کردند.

وی مأموریت پلیس در ایام دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را یادآور شد و گفت: انتخابات در کمال آرامش، امنیت و شفافیت برگزار شد و مشارکت و امنیت را شاهد بودیم و علی‌رغم تهدیدات کرونا، مردم حضور پیدا کردند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: قم اولین شهری بود که این ویروس را شناخت؛ بنابراین باید از هوشیاری دستگاه‌های بهداشت و درمان شهر مقدس قم در تشخیص این بیماری و پیشگیری از آن، قدردانی و همچنین به خانواده بازماندگان در کشور تسلیت عرض کنم.

وی ادامه داد: برخی کشورها که ادعا داشتند در تمامی موضوعات جلو هستند، همه دیدند در چه وضعیتی قرار دارند. ما به نظام اسلامی، مردم و مسئولان که همه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پای کار آمدند و به تعبیر رهبری، کمک مومنانه داشتند، افتخار می کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه از تمامی ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمام عرصه‌ها ازجمله مأموریت‌های امدادرسانی به مردم در زمان وقوع سیل، راهپیمایی اربعین، مقابله با کرونا و مراسم تشییع سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» نقش مؤثری ایفا کرد.

وی افزود: همچنین در برخورد با عاملان تشویش اذهان عمومی و همچنین در برخورد با محتکران کار بزرگی انجام شد و ان‌شاءالله امسال نیز با تمام توان آماده ارائه خدمت در سال «جهش تولید» هستیم.

فرمانده ناجا در خاتمه از زحمات اعضای شورای تأمین استان، استاندار، شهردار و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضایی، سپاه و نیروهای مسلح استان و همچنین از سردار «عبدالرضا آقاخانی» در مدت تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی و برای سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده جدید استان قم آرزوی توفیق خدمتگزاری کرد و گفت: جابه‌جایی‌ها باعث نوآوری و شکوفایی در کارها می‌شود و این را سال‌ها در ناجا تجربه کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار