مسئول مجمع خادم الشهدا شهرستان بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح «خدمت به خانواده شهدا» در ماه مبارک رمضان

«محمد دهقان» گفت: طرح خدمت به خانواده شهدا در راستای خدمت رسانی به خانواده شهدا در پی شیوع ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان به همت اعضای مجمع خادم الشهدای شهرستان بوشهر اجرا شد.
کد خبر: ۳۹۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ - 06May 2020

اجرای طرح «خدمت به خانواده شهدا» در ماه مبارک رمضان

«محمد دهقان» مسئول مجمع خادم الشهدا شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: طرح «خدمت به خانواده شهدا» در پی شیوع ویروس کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان با شعار «یه روزی جوونشون را دادن برای ما حالا ما از جوونیمون براشون میزاریم» به همت اعضای مجمع خادم الشهدای شهرستان بوشهر اجرا شد.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسمات «پنجشنبه های شهدایی» در جوار شهدای گمنام بوستان شغاب به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: به دلیل برگزار نشدن مراسمات مجمع و عدم دیدار با خانوده شهدا در شرایط کنونی این طرح اجرا می شود.

دهقان خاطرنشان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه مجمع خادم الشهدای شهرستان بوشهر تصمیم گرفت به پدر و مادران شهدایی که به جهت روزه داری و توصیه در خانه ماندن خدماتی را رائه دهد و نیازهای روزمرگی آنها تأمین تا سلامتی آنها حفظ شود.

 مسئول مجمع خادم الشهدا شهرستان بوشهر به سرکشی از پدران و مادران شهدا در این شرایط همراه با رعایت نکات بهداشتی و اهداء بسته های معنوی و بهداشتی شامل نبات تبرکی آستان قدس رضوی ،ماسک و دستکش اشاره کرد و افزود: مجمع خادم الشهدا شهرستان بوشهر آماده هرگونه خدمت رسانی به والدین شهدا است.

وی تصریح کرد: به همراه این بسته های معنوی و بهداشتی اطلاعیه ای همراه با شماره تماس در خدمت خانواده شهدا قرار داده شده است که اگر نیازمند به خدمتی از جانب مجمع باشند به آنها خدمت رسانی کنند.

دهقان ضمن بیان اینکه به دلیل رعایت موازین بهداشتی هیچگونه نشستی در منازل شهدا نداشتیم گفت: اعضای مجمع الشهدا با مراجعه به درب منازل والدین شهدا با آنها دیدار و گفتگو می کردند.

 مسئول مجمع خادم الشهدا شهرستان بوشهر یادآور شد: نحوه شناسایی والدین شهدا خودجوش و از طریق معتمدین محل صورت گرفت و این طرح در محلات جنوب شهر بوشهر از قبیل ریشهر، امامزاده، بهمنی، سرتل و دواس اجرایی شد.

وی به احساس و حال هوای خادمین شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: خادمین شهدا زمانیکه پدرو مادر شهیدی که خیره به یک قاب عکس در گوشه طاقچه اتاقش را مشاهده می کردند بسیار شرمنده شهدا می شدند.

محمد دهقان در پایان گفت: شهدا رفتند تا ما بمانیم؛ اما صحبت اینجاست که چقدر توانسته ایم برایشان موثر واقع شویم و چقدر به فکرشان بوده ایم آیا جوابگوی خون پاک آنها در آخرت خواهیم بود؟.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار