مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای گرفتن روحیه مقاومت از مردم/ ارزش‌های فرهنگی دفاع مقدس باید احیا شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با بیان اینکه دشمن تلاش دارد روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم بگیرد، گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمن، باید تلاش کنیم ارزش‌های فرهنگی دوران دفاع مقدس احیا شود.
کد خبر: ۳۹۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال چهلمین سالروز دفاع مقدس را می‌گذرانیم، اظهار داشت: از روزی که ارزش‌های دفاع مقدس کمرنگ شد، مشکلات فرهنگی ما هم بیشتر شد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم بگیرد، افزود: ما باید با ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار و شهادت به سمت و سویی برویم که ملت را در مقابل مسائل و مشکلات اجتماعی تاب‌آور کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید ارزش‌های فرهنگی دوران دفاع مقدس احیا شود، گفت: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالروز دفاع مقدس را می‌گذرانیم و با توجه به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، باید تلاش کنیم به سمت و سوی تولیدات فرهنگی در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی پیش برویم.

آسمند عنوان کرد: در این شرایط می‌توانیم با توزیع و انتشار گسترده تولیدات فرهنگی مانند کتاب‌های صوتی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، در راستای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار