امام جمعه یاسوج:

تحقق شعار «جهش تولید» در گرو توجه به فرهنگ کار و حمایت از تولید داخلی است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی و تحقق شعار «جهش تولید»، باید فرهنگ کار و فرهنگ حمایت از تولید داخلی را در جامعه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۳۹۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان با بیان اینکه همه ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره زیرمجموعه فرهنگ است، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی، باید فرهنگ کار و فرهنگ حمایت از تولید داخلی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت شعار سال یعنی «جهش تولید»، افزود: مسأله اقتصاد سال‌های پی در پی مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخاب شعار سال بوده که این امر نشان‌دهنده اهمیت این مقوله در کشور است.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: دشمن نیز بر روی اقتصاد ما متمرکز شده و می‌داند که اگر از جهت اقتصادی ضعیف شدیم در ابعاد مختلف نمی‌توانیم رشد کنیم پس ما باید به این باور برسیم که نیازمند رشد اقتصادی و فرهنگی هستیم.

وی بیان کرد: در پرتو رشد اقتصادی و اشتغال، برکات زیادی حاصل می‌شود و در پرتو بیکاری، خسارت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایجاد می‌شود بنابراین باید تلاش کنیم فرهنگ کار، تولید و اشتغال را در جامعه نهادینه کنیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما ظرفیت‌های اقتصادی خوبی در درون کشور داریم، گفت: دشمن علی‌رغم فشارهای حداکثری و تحریم‌های ظالمانه نتوانسته است ما را به زانو درآورد که علت این امر همین ظرفیت‌های داخلی کشور است.

حسینی متذکر شد: ما در بحث شیوع بیماری کرونا دیدیم که چگونه کشورهای مدعی زانو زدند اما عملکرد کشور ما افتخارآمیز بود و الان به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم ماسک و اقلام بهداشتی صادر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها