دریادار خانزادی در بازدید از پایگاه دریایی شرق خزر عنوان کرد؛

تبدیل پایگاه دریایی شهید بایندر به نماد پیشرفت در صنعت دریایی نظامی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پایگاه دریایی راهبردی شهید بایندر در آینده نزدیک به یکی از نماد‌های پیشرفت و گشایش در صنعت دریایی نظامی در قلب مازندران تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 07May 2020

امیر خانزادی از پایگاه دریایی شرق خزر بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از معاونین خود، صبح امروز (پنج‌شنبه) از قسمت‌های مختلف پایگاه دریایی شرق خزر (شهید بایندر) واقع در امیرآباد استان مازندران، بازدید کرد.

امیر خانزادی در این بازدید، با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی شهید بایندر ضمن تبریک نزول ماه مبارک رمضان، انس و تدبر در قرآن را در همه امور در اولویت خواند و تأکید کرد: رعایت ظواهر و شئونات دینی و مذهبی در این ماه می‌تواند باعث خودسازی و تعالی معنوی شود.

وی در ادامه با اشاره به تخصص و توانمندی‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های مختلف، گفت: پایگاه دریایی شهید بایندر به‌عنوان یک مجموعه نظامی و راهبردی در شرق دریاچه خزر محسوب می‌شود و در آینده نزدیک به یکی از نماد‌های پیشرفت و گشایش در صنعت دریایی، نظامی در قلب استان مازندران تبدیل خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر ارتباط و تعامل سازنده فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی شهید بایندر امیرآباد با نهاد‌ها و ارگان‌های استان‌های گلستان و مازندران، خاطرنشان کرد: این تعاملات باید در راستای پیشبرد اهداف کلان و راهبردی نیروی دریایی ارتش قرار گیرد که نتیجه آن باعث توسعه و پیشرفت پایگاه دریایی شرق خزر شهید بایندر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار