سردار رضایی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

آرامش، آسایش و امنیت مطالبه مردم از مسئولان

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مطالبه مردم از دولتمردان و مسئولان، آرامش، آسایش و امنیت است، گفت: باید به انتظارات به‌حق مردم پاسخ دهیم.
کد خبر: ۳۹۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 07May 2020

آرامش، آسایش و امنیت مطالبه مردم از مسئولان و دولت مردان/ موثرترین مولفه در کاهش جرم، بالا بردن هزینه جرم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولیت امانتی در دستان ما است که این امانت از بزرگان و خوبان به ما رسیده و از بهترین خوبان شهدا هستند که باید راه و رسمشان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک مجموعه عظیم است، افزود: نیروی عظیم انتظامی بسیار در تولید امنیت در کشور مؤثر است و در واقع در کسوت فرمانده امنیت داخلی ایفای نقش می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا با معرفی نیروی انتظامی به‌عنوان مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «نیروی انتظامی سازمان مقدسی است»؛ بنابراین ما در پاسداشت این قداست تلاش داریم که مطلوب‌ترین خدمات را به مردم عزیزمان که لایق بهترین‌ها هستند، ارائه دهیم و ضمن پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، مأموریت‌هایمان را به بهترین نحو اجرایی و عملیاتی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی پرچم‌دار خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است، یادآور شد: امروز به لطف خداوند و تلاش آحاد فرماندهان و سبزپوشان ناجا، نیروی انتظامی در کسب اعتماد مردمی جایگاه بالا و ویژه‌ای دارد که این مهم را، سرمایه‌ای بزرگ و بی بدیل می‌دانیم و تلاش می‌کنیم با بهره‌مندی از تجربیات گذشته، موفقیت‌هایمان را روزافزون کنیم.

سردار رضایی با اشاره به نام‌گذاری سال به‌عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی نیز ارتقاء امنیت را به عنوان بستر مهمی در رونق کسب و کار و تولید دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم از دولت مردان و مسئولان آرامش، آسایش و امنیت است، گفت: باید به انتظارات به‌حق مردم پاسخ دهیم؛ علی‌رغم تنوع و گستردگی مأموریت‌هایمان تلاش داریم هر روز بهتر از روز گذشته خدمات ارائه کنیم، اما به نظر می‌رسد مؤثرترین مؤلفه در کاهش جرم، بالا بردن هزینه جرم است؛ در واقع افزایش هزینه جرم می‌تواند به کاهش جرایم منتج شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با آحاد مردم با عدالت و مهربانی در تعامل است، گفت: قطعاً رویکرد اقتدار توام با عدالت و مهربانی را به‌عنوان یک اولویت اساسی دنبال می‌کنیم از طرفی باید بگویم با اقتدار با مجرمان و هنجارشکنان برخورد می‌شود.

سردار رضایی در پایان تقویت مرزبانی پیرو تأکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم را از برنامه‌های در دستور کار جاری ناجا معرفی و اعلام کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار