فرمانده انتظامی شهرستان داورزن:

تداوم راه شهدا عبادت خالصانه است

سرهنگ اکبر محمدآبادی گفت: شهدا سرمایه‌های گرانبهای انقلاب اسلامی هستند؛ بر همین اساس تداوم راه شهدا و خدمت به خانواده آنان یک توفیق الهی و عبادت خالصانه است.
کد خبر: ۳۹۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ - 07May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «اکبر محمدآبادی» فرمانده انتظامی شهرستان داورزن با خانواده شهید «علیرضا کلاته» از شهدای نیروی انتظامی دیدار کرد.

سرهنگ محمدآبادی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم است و همواره مورد حسد ابرقدرت‌های جهانی بوده ثمره جانفشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری‌ شهدا، جانبازان و آزادگان است و خانواده شهدا پرچمدار این ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا در ذهن ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ماندگار خواهد بود، افزود: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویت و اخلاق، از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن بیان داشت: شهدا سرمایه‌های گرانبهای انقلاب و نظام هستند که ادامه دادن راهشان و تکریم خانواده آنان ضروری است چراکه خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده شهدا یک توفیق الهی و عبادت خالصانه است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب و نحوه شهادت شهدای اسلام، به خوبی در می‌یابیم که شهدا اسناد مظلومیت ما در تاریخ هستند و روزی فرا خواهد رسید تا به دست مبارک حضرت مهدی (عج) انتقام خون به ناحق ریخته شهدا از سردمداران کفر و نفاق گرفته شود.

محمدآبادی در ادامه خانواده شهدا و جانبازان را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دینداری دانست و گفت: تکریم و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان که بی منت و مخلصانه، عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه دادن افتخاری مقدس و ارزشمند است.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن در پایان با اشاره به شهادت سردار سپهد قاسم سلیمانی، ترور سیدالشهدای مقاومت را نشان دهنده خوی استکباری و تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همانگونه که خداوند وعده داده است، شهدا زنده اند و به مدد الهی شهادت سردار سلیمانی نیز مانند دیگر شهدا جریان‌ساز و نقطه عطف در حرکت ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار