وصیت‌نامه شهید «علی عليزاده بوربور»؛

پس از شهادت به دنیای بهتری می‌روم

شهید «علی عليزاده بوربور» در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: انشاءالله اگر شهيد شدم ديگر در اين دنيا نيستم، بلکه به دنيای بهتری از اين دنيا می‌روم.
کد خبر: ۳۹۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 07May 2020

پس از شهادت به دنیای بهتری می‌روم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید علی‌علیزاده فرزند اسد متولد یکم فرودین سال ۱۳۳۸ در نقده است که ۲۹ فروردین سال ۵۹ در شهر سقز استان کردستان در نبرد با بعثی‌ها به فیض شهادت نائل شد.

خاطره مادر شهید از شنیدن خبر شهادت پسرش

خانم سلطان افکاری، مادر شهيد می‌گويد: من سه روز بعد از شهادت علی، خبر شهادتش را شنيدم، گويا اخبار استانی این خبر را اعلام کرده بود، اما چون من به نقده رفته بودم این خبر را نشنيدم، وقتی اهالی محل و فاميل در خانه ما جمع شدند و به من این خبر را دادند در ابتدا کمی ناراحت شدم، اما بعد به یاد وصیتش افتادم که همیشه می‌گفت پس از شهادت من بی‌تابی نکنید چرا که من به جای بهتری می‌روم و اینگونه توانستم بر این غم و اندوه صبر کنم.

خاطراتی از زمان اعزام به جبهه

به مادرش گفته بود، مادر نامه‌ای نوشته و در خانه گذاشتم اگر با من کاری داشتی به نامه‌ام رجوع کن، مادر می‌گويد آن نامه همان وصيت‌نامه شهيد بود.

وصیت‌نامه شهید

سلام و درود بر شهدای گلگون‌کفن ايران اسلامی

سلام و درود بر رهبر انقلاب اين اَبَرمرد تاريخ بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران

مادر، خواهرم و دوستان عزيزم اگر من شهيد شدم برايم اشک نريزيد، بلکه به راه من که همان راه حسين(ع) است، ادامه دهيد، مادرم شيرت را حلالم کن، تا شايد شهادت پرافتخار نصیبم شود.

انشاءالله اگر شهيد شدم ديگر در اين دنيا نيستم، بلکه به دنيای بهتری از اين دنيا می‌روم، من شهادت می‌دهم که خدا يکی است و به يکتايی او اقرار می‌کنم، من شهادت می‌دهم که محمد(ص) بنده و فرستاده اوست، من گواهی می‌دهم که بهشت و دوزخ حق است و روز رستاخيز خواهد رسيد.

پس از مرگم تو ای زيبا نگارم / بيا با جمع خوبان در کنارم

مادر و خواهر عزيزم شايد نتوانستم بيايم و شما را ببينم. انشاءالله وعده من و شما در آخرت. اميدوارم بتوانم در روز قيامت شفيع شما باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار