امام جمعه بندر دیر خبر داد؛

آغاز مرحله دوم کمک های مومنانه در بندر دیر

حجت الاسلام سید علی حسینی در رابطه با پویش توزیع بسته معیشتی به نیازمندان گفت: توزیع بسته های غذایی به فقیران و نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا کار پسندیده ای است و مرحله دوم هم که در این ماه برگزار می شود مردم کمک و استقبال کنند.
کد خبر: ۳۹۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ - 08May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی»  امام جمعه بندر دیر امروز (جمعه) در خطبه های نماز جمعه شهر اظهار داشت: در آزمون عمومی ویروس کرونا، مجموعه بهداشت و درمان، مراجع تقلید، حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعت، مسئولان، مردم، سپاه، بسیج، طلاب و بازاری و در راس همه رهبر انقلاب با وحدت و توصیه به رعایت دستورالعمل ها در این آزمون عمومی سربلند شدند و صحنه های زیبایی خلق شد.

وی گفت: نهاد نماز جمعه همیشه به توصیه های بهداشتی توجه کرده است و اخیرا جاهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی نماز جمعه اقامه می شود و دیگر عذری برای تعطیلی آن نداریم.

وی در رابطه با پویش توزیع بسته معیشتی به نیازمندان  گفت: توزیع بسته های غذایی به فقیران و نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا کار پسندیده ای است و مرحله دوم هم که در این ماه برگزار می شود مردم کمک و استقبال کنند.

امام جمعه دیر ضمن تبریک هفته معلم و کار وکارگر افزود: معلم و کارگر از قشرهای زحمت کش در جامعه هستند که معلم تعلیم و تربیت نسل برعهده دارد و چرخ تولید به دست کارگر می چرخد که باید قدردان آنان باشیم.

وی در رابطه با بیمارستان دیر گفت: مسئولان در راستای تکمیل بخش های ناقص این بیمارستان تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: روزه واقعی روزه ای است که دست و گوش و زبان روزه باشد و آلوده به گناه نشود.

وی افزود: ماه رمضان بهار قرآن است که با تلاوت و تدبر در قرآن درس مقاومت، عزت، سربلندی و اعتماد نکردن به دشمن به ما می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها