مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

توزیع بیش از دو هزار پرس غذا به مناسب تولد کریم اهل بیت (ع) در بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین جعفری زاده گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت همدردی و مواسات با اقشار آسیب پذیر جامعه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر با همکاری هیات رایت العباس (ع) بوشهر اقدام به پخت بیش از دو هزار پرس غذا به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) کرده است.
کد خبر: ۳۹۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ - 08May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «حجت الاسلام والمسلمین جعفری زاده» مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) بوشهر در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت همدردی و مواسات با اقشار آسیب پذیر جامعه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر با همکاری هیات رایت العباس (ع) بوشهر اقدام به پخت بیش از دو هزار پرس غذا به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) کرده است.

جعفری زاده گفت: با توجه به نیاز شدید کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست به توجه بیش از پیش، اقدام به توزیع بیش از سیصد کارت هدیه نقدی و اسباب بازی به این عزیزان تحت عنوان «طرح دستان پر مهر نموده است» خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سازمان بسیج طلاب و روحانیون و هیأت رایت العباس (ع) دو کارگاه تولید دستکش و ماسک و تجهیزات پزشکی، تهیه بسته‌های معیشتی، راه اندازی ایستگاه‌های سلامت، تهیه بسته‌های بهداشتی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار