وصیت‌نامه شهید «محمد مرادی»؛

مرگ در راه خدا برایم شیرین‌تر از عسل است

شهید «محمد مرادی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: مرگ در راه خدا را شیرین‌تر از عسل دانستم و هدفم برایم مهم بود.
کد خبر: ۳۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ - 11May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد مرادی» در سال 1344 در روستای ایتی وند از توابع شهرستان نورآباد متولد شد.

وی تحصیلات خود را تا سال دوم دبیرستان ادامه داد. در زمان انقلاب در پایگاه مقاومت یوسفوند به پاسداری از ارزش های و دستاوردهای انقلاب پرداخت. چندین بار عازم جبهه‌های نبرد شد و سرانجام در تاریخ 30 آبان 66 در منطقه «گروه دش» کردستان با اصابت ترکش خمپاره به درجه شهادت نائل آمد.

قسمتی از وصیتنامه شهید:

سلامی محترمانه به پیشگاه حضرت رسول (ص) و مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش امام خمینی. ما شیعه هستیم و خداوند شیعیان را در زمین خلیفه خویش قرار داده است و این آرزوی ما است. همان لحظه که همچون سالارمان امام حسین (ع) در خون غلت بزنیم و عروس شهادت را با منت به الله بر دوش بگیریم و بازماندگان همچون اهل بیت لباس صبر و استقامت را برتن بپوشند و در برابر کور دلان داخلی و خارجی مستحکم باشند که رمز زمینه سازی برای فتح نهایی است.

سلام بر پدر و مادرم که برای من که رنج بسیاری کشیده‌اند و تا این وقت که خداوند صلاح دانست از این دنیا و در دل سنگر‌های قرآن و در پیشاپیش دیگر رزمندگان اسلام خدمت نمایم. خواهرانم ناراحت نشوید و فرزندانتان را در خط امام و اسلام به بار آورید تا برای اسلام همیشه مفید باشند و برادران کوچکم را نیز خوب تربیت کنید که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

همسرم را به صبر و شکیبایی وصیت می‌کنم و از او می‌خواهم که دخترم طیبه را زینب وارانه در زیر پرچم جمهوری اسلامی تربیت کند و به او دروغ نگویید که من به سفر رفتم، به فرزندم بگویید خون پدرت در قله‌های کردستان ریخت که این یک امر است از نظر قرآن و ولایت فقیه و پدرت مطیع این امر بود که خداوند به حضرت رقیه (س) ما را ببخشاید که در صف شهدای کربلا قرار بگیریم. این مرگ در راه خدا را شیرین‌تر از عسل دانستم، ولی هدفم مهم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار