فرمانده سپاه کربلای مازندران:

مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه همه را متحیر کرد

سردار «محمد حسین بابایی» با تصریح بر اینکه پیش بینی ما در رزمایش کمک مومنانه تا به این حد نبود، گفت: مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه همه را متحیر کرد و عالی پای کار آمدند و این نشان دهنده این است که ما هنوز خوب مردم را نشناختیم.
کد خبر: ۳۹۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 09May 2020

مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه همه را متحیر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه مردم به توصیه مقام معظم رهبری عمل کردند و اتفاقاتی که طی مدت  این ۱۵ روزه افتاد، جلوه‌های بسیار زیبایی را به تصویر کشید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در رزمایش کمک مومنانه حتی آن طبقه از اقشار ضعیف و متوسط هم کمک کردند، افزود: تعاریفی که امام راحل درباره مردم دارند اینکه تمام گره‌ها به دست مردم باز می‌شود، مسئولین هم باید در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها با تکیه بر ظرفیت دورنی کار را به مردم بسپارند.

بابایی در ادامه از توزیع ۱۱۷ هزار بسته معیشتی در رزمایش ایثار خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند سال ۹۸ تا قبل از نیمه شعبان هر کمکی که به نیازمندان شد در قالب رزمایش ایثار بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به شناسایی نیازمندان که از همان ابتدای بحران کرونا صورت گرفت، اضافه کرد: ‌بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و امروز ۳۰ قشر از نیازمندان حمایت می‌شوند و شهرستان‌ها هم روی همین اقشار تمرکز دارند.

به گفته سردار بابایی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک و نیز نیمه ماه رمضان اجرا شد و آخرین مرحله در شب عید فطر می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه پیش بینی ما در رزمایش کمک مومنانه تا به این حد نبود، افزود: مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه همه را متحیر کرد و عالی پای کار آمدند و این نشان دهنده این است که ما هنوز خوب مردم را نشناختیم.

سردار بابایی در ادامه سخنان خود به بحران کرونا در غرب هم اشاره کرد و گفت:‌مردم و روشنفکران باید بدانند که غرب سرابی بیش نیست و در بحران کرونا مشاهده می‌کنیم آن‌هایی که یک روز دم از حقوق بشر می‌زدند و مدعی حقوق بشر بودند امروزه حقوق بشر غربی فرو ریخته است. لذا جایی که فرهنگ اهل بیت (ع) در آن نباشد، ولو پر زرق و برق باطنش عنکبوتی است.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به ورود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استان مازندران و شهرستان بابل، خاطرنشان کرد: در همین مصلای بابل بود که مردم استقبال بی نظیری از سردار دل‌ها کردند و حال  در این مصلا بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تهیه و آماده می‌شود.

سردار بابایی در ادامه با بیان اینکه مردم بابل جز مردمی هستند که با عزم جدی در اهدای جان و مال خود برای عزت انقلاب بار‌ها حماسه آفریدند، متذکر شد: ‌بنده ۶ سالی که در مازندران خادم مردم هستم در همه جای مازندران این خروش و جوشش انقلابی جریان دارد و جا دارد از روحانیت اصیل در بابل و در سراسر استان قدردانی کنم.

فرمانده سپاه کربلا با ابراز امیدواری از اینکه کاری که  امروز صورت میگیرد به عشق اهل بیت (ع)، امام زمان (اروحناه له فداه) و رهبر معظم انقلاب است، افزود:‌ان شاء الله این کار باعث نزول برکات مادی و معنوی برای کشور شود.

سردار بابایی در پایان با اشاره به اینکه بتوانیم با این اقدامات زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم، گفت: امیدوارم مازندران نقش اول را در مقدمه سازی زمینه ظهور داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار