نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مجلس یازدهم در جهت اهداف جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی گام بردارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس یازدهم باید برنامه‌ای برای وضعیت کشور بعد از کرونا داشته باشد، گفت: نظارت بر اجرای قانون و وحدت و همگرایی برای گام برداشتن جهت رفع مشکلات اقتصادی از جمله مهمترین اولویت‌های است که باید مجلس یازدهم مدنظر قرار دهد.
کد خبر: ۳۹۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 10May 2020

مجلس یازدهم در جهت اهداف جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی گام برداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگویی در تبیین اولویت‌های مجلس یازدهم ضمن آرزوی توفیق برای نمایندگان دوره بعد اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات کشور دچار چالش کمتری شوند البته با شیوع کرونا سبک زندگی مردم تغییر کرد که انتظار می‌رود نمایندگان به خصوص کمیسیون فرهنگی راهکارها و قوانین جدیدی در این موضوع بیندیشند. همچنین برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برنامه داشته باشند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس یازدهم باید برای بعد از کرونا برنامه داشته باشد، افزود: از طرف دیگر امسال را مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری کرده‌اند لذا مجلس یازدهم باید ضمن نظارت بر قوانین موجود همچون قانون رفع موانع تولید آن را تصحیح و تکمیل کنند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس افزود: نمایندگان در مجلس یازدهم تلاش کنند با وحدت و همگرایی به سمت ریشه کن کردن مشکلات اقتصادی گام بردارند نه این که خدای نکرده کسب کرسی ریاست و هیات رئیسه مجلس باعث شکاف بین آنها شود. مردم دیگر تحمل این اختلافات را ندارند موضوعی که نتیجه آن افزایش بی اعتمادی در بین مردم خواهد بود.

احمدی لاشکی در پایان تاکید کرد: تمرکز مجلس یازدهم باید بر بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم باشد که این مهم با وجود وحدت و همگرایی میسر می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها