ساداتی‌نژاد مطرح کرد:

لزوم بررسی عملکرد استانداران در موضوع کرونا

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات وزیر کشور در بحث کرونا از وی خواست تا عملکرد استانداران در این مدیریت بحران کرونا را بررسی کند.
کد خبر: ۳۹۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 10May 2020

لزوم بررسی عملکرد استانداران در موضوع کرونابه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس،  سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، اظهار داشت: تذکر بنده به رئیس جمهور درخصوص وضعیت افسارگسیخته قیمت خودرو و تسریع در حل مشکل همسان سازی حقوق هاست. این موضوع واقعا نیاز به طرح ندارد هر چند نمایندگان به دنبال طرح هستند، اما انتظار این است که رئیس جمهور خودش این موضوع را به خصوص در مورد بازنشستگان فرهنگی حل و فصل کند.

این مقام مسوول تاکید کرد: وزیر کشور در موضوع کرونا خیلی زحمت کشیدند و تلاش خوبی کردند، اما بررسی عملکرد استانداران در موضوع بحران کرونا بسیار مهم است. برخی از استانداران آمادگی لازم را در این بحران نداشتند و نتوانستند این موضوع را به خوبی مدیریت کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی عملکرد استانداران می تواند موجب تقویت و به کارگیری استانداران قوی تری در استان ها شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار