نفتالی بنت:

نتانیاهو از قطع همکاری با متحدان دیرینه خود پشیمان خواهد شد

رهبر حزب راستگرای «یامینا» با ابراز تاسف از اقدام «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قطع همکاری با متحدانش در بین راستگرایان گفت که وی به زودی پشیمان می شود.
کد خبر: ۳۹۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ - 10May 2020

نتانیاهو از قطع همکاری با متحدان دیرینه خود پشیمان خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نفتالی بنت» رئیس حزب راستگرای «یامینا» یکشنبه شب گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به قطع همکاری با متحدان دیرینه خود در طیف راستگرا پشیمان خواهد شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل ازشبکه خبری «کان»، نفتالی بنت در نشستی با هم حزبی‌های خود در این باره گفت که نتانیاهو از این تصمیم احتمالا پشیمان می‌شود.

این نشست ساعتی پس از آن برگزار شد که حزب یامینا، متحد دیرینه نتانیاهو پس از گفتگو با حزب لیکود اعلام کرد در کنست آینده در جناح مخالف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت و خود را برای دوره بعد از وی آماده می‌کند.

بنت گفت، «با توجه به ترکیب دولت و سیاست‌هایی که از آن برمی‌آید، این دولت یک دولت چپگرا به ریاست نتانیاهو استو نظر به بی‌احترامی آشکار نخست‌وزیر به یامینا و رای‌دهندگانش، حزب یامینا تصمیم گرفته است که به‌عنوان اپوزیسیون در خدمت عموم باشد و در آنجا اردوگاه ملی‌گرایان را نمایندگی کند.»

بعد از حدود یک سال بن‌بست سیاسی در رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و رقیبش «بنی گانتز» اعلام کردند که برای تشکیل کابینه فراگیر به توافق رسیده‌اند. بر اساس این توافق، نتانیاهو به مدت یک سال و نیم نخست وزیری را برعهده خواهد داشت و بعد از او این سمت به بنی گانتز می‌رسد.

مقامات سابق سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا در فایل ویدیوئی تاکید کردند که نتانیاهو، اسرائیل را در خطر قرار خواهد داد. شش رئیس سابق سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره باقی ماندن بنیامین نتانیاهو در قدرت هشدار داده و وی را تهدیدی برای اسرائیل توصیف کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار