عضو مجلس خبرگان:

دولت برای حل مشکلات صنعت خودرو از نیروهای مسلح الگو بگیرد

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد با اشاره به بحران صنعت خودرو در کشور گفت: دولت برای ارتقا کیفیت خودروهای تولید داخل و کاهش قیمت‌های سرسام آور باید جناح‌بندی و چپ و راست را کنار بگذارد و با الگوبرداری از نیروهای مسلح دلسوزانه برای رفع نیازهای جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۳۹۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ - 11May 2020

دولت برای حل مشکلات صنعت خودرو از نیروهای مسلح الگو بگیردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به مشکلات موجود در صنعت خودروسازی کشورمان و دلیل ساخت خودروی بی‌کیفیت داخلی با قیمت غیرواقعی، آن را حاصل جناح‌بندی در سیستم دولتی و نبود اراده برای مدیریت درست دانست.

عضو مجلس خبرگان به توانایی نیرو‌های مسلح کشورمان در پرتاب موفق اولین ماهواره نظامی اشاره کرد و اظهار داشت: در این موفقیت به وضوح شاهد تلاش نیرو‌های مسلح کشورمان از جمله ارتش وسپاه بودیم؛ چرا که مسئله جناح‌بندی و راست و چپ در آن وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکلات صنعت خودرو بیان کرد: نیمی از صنعت خودرو دولتی است و دولت نیز بر خود ایرادی نمی‌گیرند در حالی که مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد فقدان اراده برای مدیریت در عرصه خودروسازی را عامل مهم بروز مشکلات و گرانی‌های نامتعارف در این صنعت دانست و تاکید کرد: اگر دولت اراده کند براحتی می‌تواند مشکلات صنعت خودروسازی را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان گفت: دولت برای حل مشکلات صنعت خودرو و کاهش قیمت‌های سرسام آور باید جناج‌بندی و چپ و راست را کنار بگذارد و با الگوبرداری از نیرو‌های مسلح دلسوزانه برای ملت و رفع نیاز‌های جامعه تلاش کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها