سردار اشتری مطرح کرد؛

لبیک ناجا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک مومنانه به نیازمندان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکارانم در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان، خوش درخشیدند و کمک‌های داوطلبانه خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان تقدیم کردند.
کد خبر: ۳۹۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 11May 2020

برگزاری رزمایش همدلی مومنانه توسط ناجا / لبیک نیروی انتظامی به فرمایش رهبری در راستای کمک مومنانه به نیازمندانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «ماه رمضان در پیش است، ماه انفاق و ایثار، چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان» همکاران بنده نیز در اقصی‌نقاط کشور، چون آحاد مردم به این فرمایش حکیمانه رهبری لبیک گفتند.

وی افزود: همکارانم در اقصی‌نقاط کشور کمک‌های مومنانه و داوطلبانه خود را برای کمک به نیازمندان تقدیم کردند و امروز شاهد هستیم که ده‌ها هزار بسته معیشتی برای کمک مومنانه به نیازمندان توسط فرماندهان و نیرو‌های پلیس تهیه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جهت برگزاری چنین رزمایش مومنانه‌ای، یادآور شد: بخش اعظمی از این بسته‌های معیشتی توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تهیه شده و انصافا مشارکت داوطلبانه نیرو‌های پلیس در برگزاری این رزمایش مومنانه بسیار خوب است.

سردار اشتری ادامه داد: تهیه چنین بسته‌های معیشتی در راستای کمک مومنانه به نیازمندان، صرفا محدود به این برنامه و یا اقدامات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیست؛ بلکه در فرماندهی مرزبانی، یگان ویژه، همه پلیس‌ها و رده‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌های کشور برای برگزاری چنین رزمایشی و تهیه بسته‌های معیشتی کمک به نیازمندان، برنامه ریزی و اقدام شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: پلیس در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها در خدمت مردم است و امروز نیز با برگزاری رزمایش همدلی مومنانه، دغدغه خود را برای کمک به نیازمندان و البته لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به نمایش گذاشت.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: شماره حسابی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جهت دریافت کمک‌های داوطلبانه نیرو‌های پلیس برای پیوستن به این رزمایش مومنانه اعلام شده است که خوشبختانه همکارانم در سراسر کشور استقبال خوبی کرده‌اند و کمک‌های خود را به این حساب واریز می‌کنند و ان‌شاءالله روند تهیه بسته‌های معیشتی برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار