مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت(ع)» به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 11May 2020

مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)» برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن کاویانی‌راد» با اعلام برگزاری مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)» اظهار داشت: به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)» با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مدت زمان شرکت در این مسابقه فرهنگی از نیمه ماه مبارک رمضان تا چهارم خرداد (عید سعید فطر) تعیین شده است، گفت: علاقه‌مندان ابتدا باید در صفحه شرکت در مسابقه «کریم اهل بیت (ع)» که روی پایگاه خبری نوید شاهد قرار گرفته، ثبت‌نام کنند و در ادامه به ۲۵ سؤال چهارگزینه‌ای پاسخ دهند که منبع آن جزوه‌ای با عنوان «کریم اهل بیت» از گروه تحقیق و پژوهش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شرکت برای عموم مردم در این مسابقه آزاد است، افزود: به چهل نفر از شرکت‌کنندگانی که به تمام سؤال‌ها جواب صحیح داده‌اند، به‌قیدقرعه و به هر نفر ۱۰ میلیون ریال هدیه اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاویانی راد در پایان خاطرنشان کرد: فراخوان این مسابقه در سایت‌های نوید شاهد و ایثار در پایتخت و استان‌های سراسر کشور و همچنین در مدارس و دانشگاه‌ها منتشر می‌شود که راهنمای شرکت‌کنندگان این مسابقه است. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند فایل جزوه این مسابقه فرهنگی را از اینجا دریافت و برای شرکت در مسابقه به صفحه این مسابقه مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار