در گفت‌وگوی تلفنی سرلشکر باقری با ژنرال باجوا تأکید شد؛

ضرورت اقدام قاطع پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی/ توسعه همکاری‌های دفاعی-اقتصادی با پاکستان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با فرمانده ارتش پاکستان، آمادگی کشورمان برای توسعه همکاری‌های دفاعی-اقتصادی با کشور پاکستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ - 11May 2020

گفت‌وگوی تلفنی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با ژنرال باجوا فرمانده ارتش پاکستانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در تماس تلفنی ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که عصر امروز (دوشنبه) انجام گرفت، مقامات عالی نیرو‌های مسلح دو کشور در مورد آخرین وضعیت مناسبات نظامی دو کشور، بحران کرونا و امنیت مرز‌های مشترک گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی، فرمانده ارتش پاکستان ضمن گزارش اقدامات مهندسی و ایجاد موانع در مرز‌های مشترک دو کشور، به روند رو به رشد روابط نظامی و دفاعی اشاره و خواهان افزایش تعاملات و تبادل هیئت‌های کارشناسی برای حفظ و ثبات امنیت مرز‌ها و جلوگیری از اقدامات تروریستی ناامن‌کننده در مرز‌های مشترک شد.

سرلشکر باقری نیز ضمن اظهار رضایت از روند رو به رشد روابط و فضای برادرانه بین نیرو‌های مسلح دو کشور، آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقاء سطح روابط و نیز ضرورت توسعه اقدامات امنیتی در مرز‌ها و جلوگیری از سوء استفاده برخی گروهک‌های تروریستی قانون‌گریز و دشمنان مشترک دو ملت برای ایجاد مشکل در مرز‌ها را مورد تأکید قرار داده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران، برای توسعه همکاری‌های دفاعی-اقتصادی با کشور پاکستان را اعلام کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان تأکید کرد که انتظار داریم مقامات ارتش پاکستان در جهت آزادی سه نفر از مرزبانان گروگان در دست گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام قاطع به عمل آورند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها