دریادار سیاری شهادت تعدادی از دریادلان نداجا را تسلیت گفت

در پی حادثه شناور کنارک و شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 11May 2020

دریادار سیاری شهادت تعدادی ازدریادلان نداجا را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی حادثه شناور کنارک و شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی خط سرخ شهادت را از افتخارات فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بدون شک شهادت در راه حراست از کشوری که با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده و دوران‌های پرافتخاری را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سپری کرده، امری مقدس و از افتخارات فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این بار سربازان سپیدپوش ملت در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر شده و برگی زرین از اقتدار و سربلندی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

اینجانب شهادت تعدادی از همرزمان دریادل نیروی دریایی راهبردی را محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) ملت قدرشناس ایران اسلامی و خانواده محترم این عزیزان، فرماندهی و کارکنان خدوم و ایثارگر نیروی دریایی، تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات همرزمان شهیدمان را مسئلت دارم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار